viewtopic.php?f=53&t=430958Ook heeft Vientje zelf een topic met haar springfoto's en verslag: viewtopic.php?f=10&t=430959
Eerst het wachten voordat we aan de beurt waren! *zenuwen*
In stap naar het groeten!
Het kruisje was een inkom hindernis maar ik lag er bijna naast
Beetje noodsprong dus die erg moeilijk was uit te zitten! Beetje huiverig dus voor de volgende sprongen:Hindernis 2;
Wir war van voetjes en beugels

Richting hindernis 5:
En hierna raakte ik de weg een beetje kwijt of eigenlijk hindernis 6! Wilde een verkeerde hindernis nemen maar gelukkig vond ik hindernis 6 net op tijd om weer richting hoefslag te rijden en ik had geen lijnen gekruist dus tot zover ging het nog goed!
En de laatste hindernis de triple en die zijn we goed overgekomen wat resulteerde in een FOUTLOZE ronde
Maar nu kwam wel de barrage.....en die durfde ik eingenlijk niet te springen want die ging op 80 gezet worden en dat had ik nog nooit gesprongen en aangezien ik bij de vorige ronde er ook soms niet al te stevig op zat had ik zo mn twijfels. Maar ja je zit er toch in dus proberen maar!!!!
Barrage:
had deze bijvoorbeeld ook nog nooit zo hoog gesprongen!
En we zijn weer bij hindernis 6 die ik deze keer WEL in 1keer gevonden had

En dag dag zegt Nibbit met zijn hoefjes
. We waren weer FOUTLOOS en nog als eerste van degene die de barrage reden ook! Ik had ook een flinke portie zelfvertrouwen gekregen en nu was het afwachten wat de volgende mensen nog zouden doen!
uiteindelijk waren er 3 mensen foutloos in de barrage en ik ben 3e geworden!!
De 2e had een tijd van 1.15 en ik had een tijd van 2.24
Ben zo trots op Nibbitje en ook op mezelf

Hier nog een foto van een paardje wat trots op zijn rozet is en een trotse Fleur