De kwaliteit van de foto's is niet heel erg geweldig, ze zijn in een binnenbak gemaakt namelijk. Maar het is wel best te zien

We waren al om 2 uur op de manege om onze paardjes in te vlechten. Dat was nog een heel avontuur op zich, zoals hier te lezen/zien valt: viewtopic.php?f=53&t=430958&hilit=

Klaar voor de strijd
Rondje door de bak totdat ze alle hindernissen opgehoogd hebben
Pianohandjes

Galopje- Bijou denkt zichzelf al over de hindernissen heen

Eerst een minihindernisje...die tijdens de wedstrijd voor de meeste sensatie zorgde

Vliegggg
Ahum

Deze ging super

I believe I can fly

Jihoeeee!

En de triple
En we waren foutloos!!!
Dus toen volgde er nog een barrage
Minikruisje weer :
Woeiiii

Hindernis 3- na de tweede poging
Oeps
Onscherp, want Fleury had nog teveel adrenaline in haar handen (
), maar wel het bewijs dat ik eroverheen ben gekomen 
Jump
Woeiiii we waaien weer

Yeah
En de laatste

Klaar

Mijn doel was bereikt: de vorige keer was ik er in de barrage afgekieperd, dus nu wilde ik de barrage halen én dan er niet afdonderen
Het was bijna misgegaan bij de tweede weigering op hindernis 4, maar het is gelukt. De weigeringen waren overgigens mijn eigen schuld, ik was weer eens aan het dozen en vergat dat je, om eroverheen te komen, bij Bijou erg fanatiek moet rijden anders heb je een probleem
Ach, is dat er ook weer eens ingetimmerd
En aangezien Bijou blijkbaar bepaald niet makkelijk is met springen, kreeg ik ondanks de 3 weigeringen in de barrage alle lof
En uiteindelijk een mooie 6e plaats behaald, nog net in de prijzen!Ben heel blij met mijn paardevriendje, hij heeft het geweldig gedaan
Knuffel

Maar ja, MijnAlbum en Bokt deden wazig
Maar dank je wel voor het verwijderen Oscar

kon je weer niet slapen