Ik was gisteren op wedstrijd, en Mirjam van weer zo lief om mee te gaan, en foto's te maken, en te helpen..
De wedstrijd was in de buurt (Eindhoven.), en Torro mocht voor de eerste keer mee op de nieuwe vrachtwagen. Hij vond het wel spannend, maar was super braaf..
Ik kwam samen met een stalgenootje op aangekomen op de wedstrijd, en zij ging even vragen op het terrein hoe ver ze waren. Even later hoorde ik dat ik vliegensvlug op moest zadelen omdat er nog maar 1 of 2 voor mij zaten...
Enfin, ik zat er 2 minuten op en ik moest de ring al in. Idd: Hij staakte een paar keer, bleef zeveren op het tafeltje van de jury en was VRESELIJK gespannen. Maar hij stelde zich ook echt aan...
Na de 1e proef was het tijd om hem aan te pakken. Ik heb hem een paar keer flink onder zn flikker geschupt, en hem een beetje erop gewezen dat dit niet de bedoeling was

Resultaat:
1e proef: 151 punten
2e proef: 169 punten en 3e prijs

Voor vertrek:
Goedemorgen zeg.
1e proef:
Wijken rechts
Jaja,
Alles is spannend, vooral de jury Wijken links
Middendraf
Even om zich heen aan het kijken

(Zie die kogel achter, die raakt bijna de grond
)Middengalop
2 passen hierna sprong ie volgens mij een eind weg.. (Hij kijkt ook met zo'n schuin oog
)Spooky
Tussen de 2 proeven:
Tijd om meneertje op zn plek te zetten... }>
Ikke:'Hallo? Wil je alstjeblieft niet zo op mn hand gaan hangen'

Mijn draakje
2e proef: *Het was alleen ERG jammer dat ie moe werd...*
Juist Torro, dat begint erop te lijken!
Halsstrekken
Torro had op dit moment geen stuurbekrachtiging

Vandaag had ik Ixo ook nog de eerste keer M2 gestart, en ik had 161 punten en een 7e prijs, en 151 punten.
Ik zal binnenkort eens een keer komen kijken als je moet rijden! Tja, die eerste foto.. Dieren lijken op hun baasje