Vandaag weer wedstrijdje in wormerveer,plots bleek het een concousr hippiq te zijn
Dus 't was er lekker gezellig druk.
Ik mocht als allereerste starten van de dag,dus had het hele inrijterrein in het begin voor mzelf,lekker ruim kunnen inrijden dus,later werd hett wel flink druk,maar goed te doen.
Ik had weer weinig wedstrijd stress,wel was het de eerste keer met s en t hoofdstel,daar rijden we nog niet zo lang mee dus dat was nog wel even aftasten,met inrijden was bert ook lekker relaxt later helaas toch weer zijn wedstrijd stress,wat uit in staartzwaaien en een soort rare huppel in de galop,de 2e proef was hij helaas neit echt meer knap te rijden want dan vliegen de wissels om je oren
En ben er nog niet echt achter hoe het bij hem op te lossen.
De 1e proef zeker tevreden,het moet allemaal nog net even netter en flitsender,wat beter afgewerkt en de oefneingen nog wat meer bevestigd.
Maar al weer duidelijk verbetering met vorige keer(dit was geloof ik 4e keer Z).
Ik had onder andere 7ens voor:een middendraf,zigzagappuyement(2x),s van hand veranderen,sb,achterwaarts,1 keertwending.
En een 3 voor mn slangenvolte,toen begon hij weer vrolijk emt zijn staartje en de wissels
Moest na de proef even bij jury komen(meneer sturm),en hij zei niet teleurgesteld zijn hoor,kennelijk keek ik niet zo blij terwijl ik wel tevreden was hoor
,hij vond het een hele nette proef maar moet er goed aan blijven rijden en vond dat ik goed rustig bleef toen hij de fout inging,dus daar was ik blij mee iig.
Verder bv een 4 voor andere keerwending en een volte 10 meter
Moest vrij snel 2e proef in,probeerde hem nog te kalmeren door lekker lang te laten en toch weer even oppakken voor contra maar ging daar al niet goed steeds gehuppel en soort van bokjes,dus hup de 2e proef in.
Binnenkomen:totaal neit stil willen staan,wel eens rond voor de vernadering,baasje ook nooit tevreden haha,een lekkere dikke 4 dus.verder nog een 4 voor keertwending,bij deze proef bleven we wel in (soort van >;) )galop tijdens slangenvolte maar totaal niet goed verdeelt meer,toch nog 6je
en een 4 voor appuyeren zetten hem te gehaast in,reed er te weinig aan 2e proef maar durfde dat ook niet zo goed omdat hij zo raar weer deed,moest echt lachen joh toen schoot miranda,die me voorlas ook nog ind e galop,zo raar zag die galop eruit
Resultaat:2x 4e van de 10 met 172 en 169,had 1e proef ietsje hoger verwacht maar zeker niet ontevreden,wel goed gepunt,nu nog 1 wedstrijd staan en dan lekker 2 maandjes trainen tot het binnenseizoen.
De 1e 3 moesten te paard terug voor uitreiking maar was wel blij dat we er niet bij zaten want dan had je nog eens 2 uur moeten wachten.
Nu lekker naar huis gebracht en land weer in.
We hadden punten vandandere nog even opgeschreven:die onder mij hadden punten van 143 en bv 157 en 149,das wel erg laag zeg,dus was daarna helemaal niet ontevreden.
Nou hier dan de foto's,niet echt van het rijden maar goed,wel erg mooie foto's.
oh ja bertje(alias mr nice guy
) is 9 jaar,ruin,1.65 hoog en een nakomeling van caritas x pion.