Er reden een aantal Nederlandse A-kaderleden van de pony´s mee, die super gepresteerd hebben en ook nog eens erg gezellig waren
Vilhelmsborg is een beetje te vergelijken met "ons" Ermelo, ongeveer dezelfde faciliteiten en dezelfde evenementen die er plaats vinden, maar qua uiterlijk wel net wat chiquer, een beetje meer als een park.
Er werden bij de junioren 3 proeven gereden, de eerste dag was ik 5e met 64,1%, Dimorf´s Kait (Nabuur x Legaat) was over het algemeen net iets te loperig in de draf, de galop was juist erg goed. Dit kreeg ik ook als commentaar.
De tweede dag maakte ik zelf een enorme stomme fout die me ongeveer 2% kostte! Maar de draf was een stuk beter in deze proef, kreeg ik wederom als commentaar
resulteerde in een 6e plek, 64,4%, met helaas wat juryverschil.De laatste dag was de kür, liep wel okee, maar had veel flitsender gekund. Helaas had ik enorm veel juryverschil, twee jury´s 67% en de andere 60,5%! Werd een 9e plek met 65%.
Ik ben in ieder geval weer een ervaring rijker en heb het ontzettend naar mijn zin gehad!
De uitslagen zijn te vinden op www.eurodressage.com en www.vilhelmsborg.dk.
Dan is het ook gelijk duidelijk voor welk land je uitkomt.