Eerst met Meghan, in de B. Ze deed het echt super, ze was lekker ontspannen en trok bijna niet (meestal wil ze lekker hard gaan en gaat dat er zitten trekken)
(En nee, ik vind wit ook niet mooi op een schimmel
)Inrijden:

Teugels op maat maken

Koppie

Lekker drafje
Proef:

Foute Timing

Ik moet echt eens leren op mijn kont te zitten

Halthouden en Groeten
Hier had ik een vijf voor
met commentaar: Protest. haha 

In vrije stap de rijbaan verlaten
Er werd op officieel wedstrijd niveau gejureerd, en ik was zeker tevreden!
7e met 160 punten

Commentaar op protocol: Op je kont zitten, en ze loopt soms wat te diep waardoor ze op de voorhand valt. Probeer dan been te geven.. en verder weet ik het niet meer haha, Heb mn protocol in de kast laten liggen

En dan Replay, het is een manege paard, vandaar ook het groene dekje, maar ik wilde toch ook op hem een proefje rijden, omdat ik hem gewoon een erg leuk paard vind
Met hem deed ik mee in de L3 (moeilijker dan de L2, maar nog geen M1)Ook stond hier op mn protocol dat hij te diep liep, maar ik was al lang blij dat hij ontspande en niet op die lekkere dikke onderhals van hem ging lopen. En ook stond er dat ik op m'n kont moest zitten, ik moet het echt eens gaan leren

Hier zit ik iets te ver naar voren

Ook hier zit ik wat te ver naar voren

Op de volte

Galopje, ik heb echt moeite met het uitzitten van zijn galop
, is ook te zien, ik val naar voren, en zit weer niet op mijn kont 
Ook over deze proef was ik zeer tevreden 3e met 156 punten

En wie kwamen we daar nog tegen bij het inrijden Angelique (Shetlovertje) Met d'r paardje (die ze pas 2 weken heeft en toch mee doet
)
Die zweep haha

Commentaar mag natuurlijk, maar wees aardig
. En graag onderbouwd commentaar, anders heb ik er niets aan 
Groetjes Joyce!

kan er ook een handje van maar tegenwordig zit ik teveel naar achter maar je moet je paard ze hoofd recht laten lopen hij kanteld te veel met ze hoofd naja veel su6 ik zeur weer teveel
maarja dit was duidelijk kantelen maarja su6 met rijden