Sandra15 schreef:Probeer met het strekken contact te houden met de mond, je laat de teugels los.. Dan lukt het idd ook niet gaat ie alleen maar harder

Maar echt een super cool paardje hoor!

dat strekken was gewoon even voor de lol, lukt ook voor geen meter, wat je ook doet. maar als je contact blijft houden en het probeert en 1 klein trekje geeft zit hij al weer gelijk in stap
rikus kan niet uitstrekken in de bak, wel tijdens een buitenrit
amie_x_mij schreef:je moet gewoon in je topic zetten: Cap is eigen keus... anders krijg je alleen maar gezeur over je cap
Owja, dit staat beter dan mogli
tjaa, wat maakt het uit
egnie schreef:Leuke friezen. Allen ik snap niet dat je geen CAP op hebt. Ja is misschien eigen keus. Maar ik zie je met een petje rijden, waarom dan geen cap???
Ik hoorde namelijk laatst nog weer een verhaal van een meisje dat van haar paard is gevallen. Letsel: SCHEDELBASISFRACTUUR en wel van het ene oor naar het andere. Dus meid waarom een pet en geen CAP!
Sorry dat ik hier over begin te zeuren, maar ik snap het gewoon niet. Tis gewoon een kwestie van aanwennen.
je hebt wel gelijk, maar in de bak rijd ik alleen met cap als het paard beetje raar is ofzo of een tijdje niet heb gereden, anders zonder cap. en buiten rijd ik zoiezo altijd met cap 
maar dat met dat meisje is wel een erg voorbeeld, dat hoeft niet bij iedereen te gebeuren. dan moet je je altijd beschermen, want als je op de stoep loopt en je stapt mis ofzo en je komt met je hoofd keihard op de grond kan je ook iets oplopen...beetje raar voorbeeld maar je kan altijd en overal een ongeluk krijgen