De pony zou misschien op sommige moment iets dieper gereden mogen worden maar ze wil nog niet echt je hand volgen in het begin dat moet ze ook nog allemaal leren.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Unika schreef:Nog dieper?! Ik vind namelijk dat ze op sommige foto's iets te diep loopt! Maarre het ziet er goed uit voor een drie-jarige!
lars schreef:het is naar mijn idee (corriceer me als ik het fout heb) de bedoeling dat die idd lang en laag en dan gaat oprichten en zn achterhand eronderzet. Ik ben nu bezig met dr achtehand eronder te rijden kleine stukjes, gewoon steeds ff verzamelen en opnieuw opnieuw enz.
lars schreef:het is naar mijn idee (corriceer me als ik het fout heb) de bedoeling dat die idd lang en laag en dan gaat oprichten en zn achterhand eronderzet. Ik ben nu bezig met dr achtehand eronder te rijden kleine stukjes, gewoon steeds ff verzamelen en opnieuw opnieuw enz.
LuckySpirit schreef:lars schreef:het is naar mijn idee (corriceer me als ik het fout heb) de bedoeling dat die idd lang en laag en dan gaat oprichten en zn achterhand eronderzet. Ik ben nu bezig met dr achtehand eronder te rijden kleine stukjes, gewoon steeds ff verzamelen en opnieuw opnieuw enz.
Is ook wel zo maar... Is dat iets wat je een paard meteen moet leren als ie net onder zadel is ???
Eerts maar eens fatsoenlijk op zijn/haar eigen benen leren lopen en conditie op bouwen.
Spirit
ditchie schreef:Volgens mij kan jij er niets aan doen dat hij zo diep loopt aangezien je amper druk op je teugels hebt.. ik vind het er netjes uit zien hoor! liever wat langer en lager dan dat hij tegen de hand is.

) Het kan best zijn dat ik het fout heb, maar zoals ik het lees en zie op de foto's ben je bijna alleen maar bezig om dat hoofd naar beneden te krijgen en om haar verzameld te krijgen. Ze loopt ook telkens achter de teugel, ze kruipt weg van de druk en zo heb jij niks meer in je handen. Ga haar maar eens flink vooruit rijden zodat ze op eigen benen moet lopen en dan gaat dat neusje er vanzelf uit. Dit is echt niet aanvallend bedoeld, maar gewoon een paar tips. Veel succes! Het is wel een erg leuke pony om te zien