dus vandaar..
ik(beter gezegd romy) heeft laatst wat foto's geschoten.. met jimmy toen ik even aan t rijden was:)
ik heb er maar 2 over, ivm krijgen van nieuwe computer blablabla.. je weet wel

Dus helaas heb ik er maar 2 maar daar kan je even zien hoe ik vooruit ben gegaan, als je kan herineren hoe ik vroeger reed* tenen naar buiten, erg veel druk op de mond *
Hier heb je een gewone draf foto:
*eigen mening, jimmy staat er fantastisch op, zoals altijd
, maar ik... ik sta d'r vreselijk op, mijn handen staan alsof ik aan t piano spelen ben, en mijn hoofd:p tja:Dik rijd met trainingbroek.. omdat ik dat fijn vind zitten
.. dus geen commetaar daar op aub, en cap.. OOK EIGEN KEUZE:)* ow jah en me tenen mag ik wel iets bijdraaien, en me haken iets uitdrukken, en natuurlijk de beugel iets meer voorin me voet:D,, ow jah trouwens, ik zette hem hier even vast
omdat aan de overkant koeien stonden de mooeeien
dat vondie heel eng! haha, dus schoot die even weg vandaar 

Hier nog een spring foto..
Wat mezelf opvalt: ik laat hem teveel los, geen contact met de mond (omdat het bij jimmy veel verschilt, of die zijn hoofd laag, hoog of middelmatig doet, wil ik hem niet teveel hinderen enals voorzorg maatregel geef ik hem wat meer teugel)en me tenen mogen wel iets meer naar voren gedraaid

Ik ga morgen meer foto's maken, ook van met sherayza(verzorger van jimmy)
Dan zet ik ze er in de avond wel op:)
Groetjes Nikki
ik ben in rijden ook geen held en daarom kan ik niet vertellen of je houding slecht is of niet
(en jah gelijk heb je lovely girl) misschien bedoelde ze het niet zow, maar 't is wel vervelend, las er kats overheen.