finale zuid holland cup foto's op chio

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Inti

finale zuid holland cup foto's op chio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 12:18

Afgelopen zaterdag bij het CHIO in Rotterdam geweest, hier wat foto's van de finale van de Zuid Holland Cup. Ik heb van iedere deelnemer 1 foto geplaatst (op de op 1 na laatste na vond ik wel een leuk plaatje met alle4 de hoeven ongeveer even hoog boven de grond). Anders wordt 't teveel. Ik heb ze wel ff verkleind, anders duurt t een eeuwigheid voordat ze op t scherm staan. Zitten vast wel een paar van bokt bij op de plaatjes, maar wie allemaal wel/niet op dit forum zitten hoor ik dan wel.....

Gaat in ieder geval om de deelnemers van de vereniging Oud Beijerland, Jockey club (bij mij bijna om de hoek), Palensteynruiters en de Putse ruiters.

Oke, gaatie, ik hoop in startvolgorde...

M1

Afbeelding

Afbeelding

M2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Z1:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Z2:

Afbeelding

Afbeelding

Ik vond deze foto wel grappig:
Afbeelding

Afbeelding

kritiek op de kwaliteit vd foto's mag, als het maar opbouwend is Blauw oog ik ben nog aan het oefenen met de camera

Bettine

Re: finale zuid holland cup foto's op chio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:33

Leuke foto's Ja
Niet echt bekenden voor mij, alleen Prakkie dan Knipoog

Moest toch wel even lachen om de laatste, die benen onder dat paard Nagelbijten / Gniffelen Leek even heel iets anders Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:05

M2:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik vind je fotos goed gelukt hoor, maar wat ik jammer vind is dat deze fotos die k hierboven geplaatst heb, lijken op het verkeerde moment steeds gemaakt te zijn ( teminste dit hoop ik, anders vind ik het voor een M proef er wel heel erg gespannen uitzien )die 3e lijkt wel n springruiter Clown ( ik wil niemand beledigen ofzo hoor, wnat ik ken verder de combinaties niet op deze foto's, dus als k iemand beledigd heb SORRY ! ) dat is altijd wel jammer... maar je Z foto's zijn super gelukt ! Haha!

Jisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:15

jah ik zat ook al te kijken want het ziet er niet egt uit als m2 maar ik denk dat de foto's gewoon op het verkeerde moment zijn gemaakt. maar er zitten ook hele mooie foto's bij Cool vooral van het Z ziet het er erg mooi uit!!! ckr doorgaan met foto's Cheese! maken Haha!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 13:20

dus ik ben niet de enigste die het zag......gelukkig..Tong uitsteken

Brigitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:55

Leuke foto's. Alleen staan Rinaldo en ik er niet bij. We reden in de M1 startnummer 309, eerste foto begint bij 310 (net na mij helaas)

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:56

die grappige foto ben ik dus...Knipoog Prakkie was dus echt met de voetjes van de vloer...haha

Ik ben nr. 337, das misschien makkelijker herkennen...

We waren 3e op de voorronde, 3e met de halve finale en in de finale ook weer 3e, wel lekker constant dus.

Ik had met de halve finale 64.78% en in de finlae 65.33%, dus heb erg lekker gereden...

Mooie foto's btw...sommigen idd op een verkeerd moment, maar dat is denk ik juist de kunst van fotograferen...gewoon veel doen (hou me altijd aanbevolen...Knipoog)

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:58

enne bettine, die laatste is toch echt een merrie hoor... Haha! Pling Haha!

Inti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 08:54

Sommige foto's zijn idd niet optimaal.

smoesjes/verzachtende omstandigheden:
- was de 1e keer dat ik aktiefoto's van paarden maak (echt waar), en wel vanaf de tribune.
- licht is een lastig iets met al die schaduw van bomen en de felle zon ertussen.
- ik had per starter natuurlijk maar 5 min, ipv een hele fotoreportage van een uur, en ik kon moeilijk vragen of iedereen een bepaalde oefening over wilde doen Koe (en ben en blijf amateur).
- en als je niet vierkant staat (zoals sommige M foto's), dan kan ik dat ook niet vierkant maken ...

smoesjes zat dus Haha!

@ bettine: idd, noem het maar toeval...

@ brigitte: ik ben alleen op zaterdag geweest, dus helaas geen foto's van jou erbij

@337, helemaal niet slecht die percentages...en een bronzen plak is toch wel erepodium!
heb nog wel een paar plaatjes die gelukt zijn, alhoewel er tegen de tijd dat jij startte wel heel veel schaduw op de piste was.

komen er nog 2 van je (alweer verkleind ivm de ruimte):
Afbeelding

Afbeelding

de aderen van prakkie zijn goed te zien maar als je die foto op oorspronkelijk formaat wilt moet je me maar ff pb-en, ben anders gelijk door mn download limiet heen als ik die erop zet.

en voor de rest, zoals ik al zei, het was de 1e keer voor aktiefoto's en maar 5 min p.p., dus als er nog gewillige 'slachtoffers' Cheese! zijn die wel een rondje extra willen maken als een plaatje misschien niet gelukt is, ik zoek nog wat oefenobjecten...@work of @wedstrijd (maar dan minus het extra oefenrondje waarschijnlijk). Als het niet te ver weg is tenminste....

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:29

Ja toch ook maar mooie foto's. Pling Pling En sommige idd niet het juiste moment, heb in begin ook last van om het juiste moment te vangen. Zet de cam op repeteren en je hebt dan het juiste moment voor het uizoeken. Een nadeel je hebt een grotere geheugenkaart nodig Haha! Haha!

btw Je smoesjes vind ik idd ook heel erg leuk Haha! Knipoog toch maar veel oefenen he Haha! Knipoog
Hoop nog vele foto's te zien

Inti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 12:14

idd, veel oefenen nog, nu nog wat oefenmodellen vinden die willen poseren (en af en toe een galopje over willen doen) Lachen

Arabendu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 13:48

Vind van de eerste rij de (eerste) foto van PM het mooist. Lekker de oortjes naar voren, ziet er ontspannen uit op een mooi moment geschoten. Thumbs up.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:27

Mooie foto's van Prakkie! Vind die M1/M2 combinaties niet zo netjes der uit zien eigenlijk.

Inti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 15:37

@ Arabendu welke foto is dat?
@ liza .... Vanaf de Z had ik de fotosmaak een beetje te pakken....

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 09:54

WD -> HAW