Sommige foto's zijn idd niet optimaal.
smoesjes/verzachtende omstandigheden:
- was de 1e keer dat ik aktiefoto's van paarden maak (echt waar), en wel vanaf de tribune.
- licht is een lastig iets met al die schaduw van bomen en de felle zon ertussen.
- ik had per starter natuurlijk maar 5 min, ipv een hele fotoreportage van een uur, en ik kon moeilijk vragen of iedereen een bepaalde oefening over wilde doen
(en ben en blijf amateur).
- en als je niet vierkant staat (zoals sommige M foto's), dan kan ik dat ook niet vierkant maken ...
smoesjes zat dus
@ bettine: idd, noem het maar toeval...
@ brigitte: ik ben alleen op zaterdag geweest, dus helaas geen foto's van jou erbij
@337, helemaal niet slecht die percentages...en een bronzen plak is toch wel erepodium!
heb nog wel een paar plaatjes die gelukt zijn, alhoewel er tegen de tijd dat jij startte wel heel veel schaduw op de piste was.
komen er nog 2 van je (alweer verkleind ivm de ruimte):

de aderen van prakkie zijn goed te zien maar als je die foto op oorspronkelijk formaat wilt moet je me maar ff pb-en, ben anders gelijk door mn download limiet heen als ik die erop zet.
en voor de rest, zoals ik al zei, het was de 1e keer voor aktiefoto's en maar 5 min p.p., dus als er nog gewillige 'slachtoffers'
zijn die wel een rondje extra willen maken als een plaatje misschien niet gelukt is, ik zoek nog wat oefenobjecten...@work of @wedstrijd (maar dan minus het extra oefenrondje waarschijnlijk). Als het niet te ver weg is tenminste....