white horsie @ concours

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PolosportJ

white horsie @ concours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 07:39

Zijn niet zo veel foto's de camera was vol Verdrietig bleek dat er nog allemaal andere foto's op stonden Frusty Maar volgende week weer wedstrijd en dan gaan er wat meer cameras mee, hoop ik wat duidelijkere pics.
Maar ik had wedstrijd zondag, ja met die hitte Knipoog De eerse proef ging erg goed alleen zijn de foto's volgens mij van de tweede :s krijg alles precies op de letters gekient en ze was erg ontspannen. Maar toch weet de jury dat dan af te straffen, tis ook nooit goed he Tong uitsteken:P de tweede proef was snel na de eerste daardoor was ik niet echt geconcentreerd Verdrietig En 't horsie liep ook raar, de grond was keihard en ze heeft ijzers met kalkoenen en ze liep net alsof elke pas haar pijn deed Verward Dus zij was ook minder geconcentreerd, met als gevolg dat ik hier bijna niks precies op de letters uit gekient kreeg Tong uitsteken.
De eerste proef had ik 169
tweede proef 155 Rolleyes zo'n pieppuntenaantal

voor de proef nog f laag en ontspannen.
Afbeelding

In de proef beetje verkeerd moment. maarja had al zo weinig pics
Afbeelding

middendraf, nooit een foto van de middendraf van achter maken Tong uitsteken, maar je ziet hier dat rechter voorbeen wel strekken Pling Lijkt hier net alsof ze haar achterhand niet meeneemt maar is juist een heel sterk punt van haar, klein foto'tje daarvan (niet van de wedstrijd)
Afbeelding
in de proef
Afbeelding

wijken, ook beetje verkeerd moment genomen Verdrietig
Afbeelding

Nou t zijn weinig pics en op de verkeerde momenten, maar wou zo graag weer foto's op bokt zetten. Hoop dat het aankomende zondag wat beter toonbare foto's worden Lachen
Laatst bijgewerkt door PolosportJ op 20-06-05 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

meklabo

Re: white horsie @ concours

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:44

zoo leuke pony zeg Haha!.. ik dacht laat ik maar eens de eerste zijn die iets zegt Tong uitsteken.. het ziet er allemaal heel netjes uit hoor Haha!.. en jou pony.. die is ZOOO geweldig Haha!.. ik hou van schimmeltjes Tong uitsteken

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 07:46

ja het meest van de tijd hou ik ook van schimmels, als ze niet in mest hebben gelegen Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken haha. Nee vind schimmels ook leuk Haha!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 08:07

leuk beestje ...

maar foto #3 hoort daar niet echt of heb je je jasje uitgetrokken in de proef Knipoog dat ziet er namelijk meer uit alsof je ergens aan het buiten rijden bent ...

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:21

klopt was ook een vb maar heb t er ook f bij gezet

McO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:29

netjes hoor, jammer van de tweede proef, maar denk dat t tijd wordt voor de M

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:38

Ik vind die tweede foto wel stoer Haha! Ja ik vind het op een mooi moment geknipt !!
Erg he als 155 punten hebt Tong uitsteken heb ik zelf ook 4x gehad Bloos

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 15:19

Verdrietig nobody...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:41

Op zo'n kei harde grond kun je veel beter zonder schroeven rijden als met!! of zorgen dat je hele korte hebt.

Timeless krijgt op zo'n droog hard veld echt geen schroeven in gedraaid, kan niet goed zijn voor de benen.

Verder leukk beest om naar te kijken en succes in de M1 straks