Vandaag met dit heerlijke warme weer op wedstrijd geweest. We moesten naar Manege Charlois in Rotterdam, lekker dichtbij dus. ( Sta zelf in rhoon ) .
Vanmorgen om 9.00 vertrokken en 9.10 waren we er, zoals gewoonlijk erg vroeg ( ben bang om te laat te komen denk ik
)Mio op mijn gemakje opgezadeld ( na eerst een bak koffie) en lekker gaan losrijden. Niet te lang want ik zweette om 10 uur al van mijn paard af. Hij liep best fijn alleen beetje gespannen waardoor hij zich wat op kan kroppen. Half elf de 1e proef, godzijdank mocht ik in zomertenue. Mio vond de buitenbak weer erg spannend en liep een beetje op eieren, het was net zo'n tijdbom onder mijn kont. Proefje was dus wat minder vond ik zelf en hij schrok zich ook een x dood van mijn moeder die stond te lezen. Maar ach we hadden nog een 2e proef.2e proef ging ronduit super
was helemaal tevree, meer ontspanning en rust. Na de 2e proef hem uitgestapt en op de trailer gezet richting huis, kon hij lekker het land op.
Daarna weer terug gereden voor de prijsuitreiking. Ik verwachte van die 1e proef niks, maar was de 1e proef 3e van de 10 met 156 punten, joehoe !!! Had een 8 voor mijn middendraf, dus toch weer bewezen dan andalusiers wel kunnen bewegen
2e proef ik werd geen 3e , geen 2e, ik dacht kan nooit eerste zijn maar ja hor dat was ik wel, wel ex-aquo 1e plaats. Maar had 167 Punten was helemaal apetrots, nu nog steeds !!
( nu kon ik echt lekker gaan genieten van het zonnetje !! )
Mijn vader heeft ook wat foto's gemaakt, de kwaliteit is niet super maar het geeft toch een idee.
Oeps wel op mijn billen blijven zitten op dat tijdbommetje
( hoofd recht )