Resultaat 152 en 154.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

! Djuukiej schreef:Sporen én zweep ??
Verder wel leuke foto's, Jammer dat je geen winstpunt hebt!

Heel veel succes nog en jammer van je winstpunten maar je kunt niet altijd geluk hebben
AnkyVanG schreef:bij ons is t of sporen of zweep
Romysam schreef:Nou ik gebruik het lekker allebei![]()
kan ik er wat bij tikken als ze wat sloom is![]()
AnkyVanG schreef:bij ons is t of sporen of zweep
helemaal mee eens. zweep voor iritante paardjes, sporen om hem eventje wakker te maken (doe je dat met een zweep ben je alles kwijt
)
amie_x_mij schreef:Ik gebruik ook liever beide tegelijk, sporen omdat ze dan wat beter aan mijn been is, en zweepje voor net dat kleine tikje extra
Maar wel een leukerdje hoor!

Doe je vrijdag ook mee bij de Voorruiters? Anders zie ik je wel weer in de les! Groetjes, Nikki

nikkigioa schreef:Hoi Sandra, leuke foto's van jou en Romy! Ziet er netjes uit! Jammer dat je geen WP had maar de volgende keer vast beterDoe je vrijdag ook mee bij de Voorruiters? Anders zie ik je wel weer in de les! Groetjes, Nikki
..Ziet er goed uit Romysam schreef:nikkigioa schreef:Hoi Sandra, leuke foto's van jou en Romy! Ziet er netjes uit! Jammer dat je geen WP had maar de volgende keer vast beterDoe je vrijdag ook mee bij de Voorruiters? Anders zie ik je wel weer in de les! Groetjes, Nikki
Dank je wel![]()
Ik doe niet mee bij de voorruiters, jij wel?
Heb volgende week me laatste officiele wedstrijden in wassenaar, doe mee aan de kievitstroffee, ben benieuwd hoe het daar gaat!
shame shame...). Veel succes in Wassenaar volgende week en tot dinsdag! Groetjes, Nikki.
wendytjeG schreef:Niet zo gek dat je geen wp hebt, maar leuke pony
trouwens.