Umi @work(longeren), Miran&Misty springen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Umi @work(longeren), Miran&Misty springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 16:37

Weer foto's van Umi. Helaas wilde m'n fotograaf met dit mooie weer de zon niet missen dus heb ik zelf maar wat foto's gemaakt na het invlechten. Resultaat is niet zoals ik wilde, manen moeten eigenlijk nog iets korter.

Hier de foto's van Umi aan de longe.

Afbeelding
de vlechtjes...beetje onduidelijke foto.

Afbeelding
natuurlijk heeft ze eerst wel gestapt zonder de bijzet...

Afbeelding
Er gebeurde van alles om d'r heen, er werd gehooit dus vandaar dat ik heel even longeerde.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
even poseren.

Afbeelding

Afbeelding
Niet in slaap vallen Umi Haha!

Afbeelding

Afbeelding
longeren gaat steeds beter, ze liep eerst heel erg met d'r koppie omhoog.

Afbeelding

Afbeelding
na het rijden Tong uitsteken 2de teugel zit eraan omdat we aan t oefenen zijn voor de Z Tong uitsteken ..... Nagelbijten / Gniffelen omdat ik t zelf fijner vind rijden...

Afbeelding

de foto's staan niet op volgorde...rijden deed ik pas erna. Maar niet zolang(alleen draf en stap) de hitte viel nog wel mee, er was veel schaduw en stond wat wind.

Nu wat foto's van el-miran..zijn al van een tijdje geleden.

Afbeelding
Miran en Marjolein.

Afbeelding
Miran en Zillah op de zandverstuiving.

Afbeelding

Afbeelding
Misty en Marjolein. Cap had ze niet bij zich, mijn cap paste ze niet...

Afbeelding
Miran en Marjolein...Zillah op de achtergrond.

Afbeelding
Miran's probleem...ze zet soms erg vroeg af. Drafbalk ervoor werkt bij haar niet, die springt ze dan in een keer samen met de hindernis Clown

Afbeelding
weer te vroeg.

Afbeelding
Miran los in de bak ( zat toen nog geen hek omheen)

commentaar mag. Marjolein zit niet op bokt en leest het toch niet, zie op sommige foto's dat ze met t springen op de hals leunt.

RodeoRoxy

Re: Umi @work(longeren), Miran&Misty springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:30

Wat een leuke foto's! Heb verder geen commentaar.

Zillahx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:33

Leuke foto's hoor Rach Knipoog wat zit ik er weer lomp op he Nagelbijten / Gniffelen setje staat Umi wel mooi Vingers aflikken

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:35

was vandaag wel warm om wat tegaan doen met de paarden, maar jij hebt tenminste lekker schaduw in de bak Lachen
leuk paardje die Umi.

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 17:39

leuke foto's!! Haha! Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 17:41

vergeet er iets bij te zetten Bloos foto's van Umi zijn gisteren gemaakt toen t nog niet zo heel warm was..

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:02

Ik blijf Umi een lekkerding vinden hoor, dat setje staat haar ook mooi!

Elmiran is ook een leuke pony joh, dat is die toch die buiten braaf is en met springen hè? Springt wel lekker idd, alleen wat jij ook al als commentaar gaf, niet leunen op de hals.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:21

miran is Kwijl
leuk setje heeft umi! en ziet er een leuk zadel uit om te zitten Knipoog

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:10

Mooie foto's Elmiran! Umi blijft een leuk diertje, en er zit wel verbetering in he? Haha! Ziet er goed uit!

el-miran is ook een leuke pony zeg! Hij springt leuk! Maar wel wat vroeg... Clown Clown

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:15

Leuke beestjes, mooi paardje.. Staan wel mmeer foto's van op Bokt hea Knipoog... Miran kan netjes springen Ja Misschien een oefeneing voor Marjolein: Als je een paar meter 6/10 voor de hindernis een balk legt, kun je de galopsprongen tussen de balk en de sprong tellen, als ze te vroeg afzet kun je iets doorrijden en minder galopsprongen maken of terugrijden en er meer maken. Misschien helpt dat Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:13

oke zal t d'r zeggen als ze weer een keer komt. Maar als je dus minder galop sprongen wil maken moet ze Miran dus iets harder laten galopperen? en bij minder iets rustiger...Miran vond het echt super, heb haar die dag nog nooit zo goed voorwaarts gezien...ze gingen echt in een harde galop erover heen. Normaal is ze niet vooruit te branden, dan krijg je weer protest Verdrietig

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:19

Kan het natuurlijk ook zelf weer gaan proberen Haha! heb nog helemaal geen foto's van mij op Miran Verdrietig

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:48

Kun je doen Knipoog Nee als je harder gaat maakt de pony zijn passen langer dus elke poas is een grotere afstand dus er zijn ook minder galopsprongen tussen de balken. En als een paard rustig galoppeerd maakt hij ze weer korter Knipoog Dus dan moet je kijken wat het mooist uitkomt tussen die balken zodat ze niet te vroeg afzet. Je kunt het odan ook makkelijk afwisselen, een keer met 5 galopsprongen of inhouden en er 6 maken. Zo leer je een beetje schakelen waardoor je makkelijker uitkomt voor de hindernis. Door dat te oefenen ga je vanzelf ook vanaf een afstandje zien of je door moet rijden of juist niet. Je krijgt inzicht van hoeveel sprongen er nog moeten voor de sprong en als dat er 3 en een half zijn kun je door rijden en er 3 maken of in houden en er 4 maken. Met een balkje kun je dat makkelijk oefenen Knipoog Sorry als het eenbeetje ingewikkeld klinkt.. In mijn hoofd klinkt het logisch Tong uitsteken