In de eerste ring waren ze net voor de ring aan het galopperen. En zij hadden de paarden even niet onder controle. Dat vond Karan erg intressant. Veel intressanter dan ik.
Toen ik moest galopperen, liep er net een persoon achter een boom, naast de ring. En die liet iets vallen. Karan sprong maar twee passen weg. Wel in draf daarna. Op de volte weer aangesprongen. Maar toen we de boom weer naderenden besloot Karan zijn hoofd erop te zetten en in draf te passeren. Eigenlijk dus heel braaf.
Toen op naar de tweede ring. Er kwam ineens een monster vanuit een wagen(vrouw met rode trui) en daarop besloot Karan dat het beter was als hij terug ging naar Ring 1. Maar dat was dus voordat de proef begon.
Proef twee ging beter. Resultaat 148 in ring 1 en 156 in ring 2. Matig dus. maar weer een ervaring erbij.
Ik was toch wel tevreden. Ik heb al enkele weken niet kunnen rijden omdat ik erg last van mijn rug heb. Kan bijna niet zitten of lopen. Was vrijdag ervoor voor het eerste weer gaan rijden. Ik heb veel minder kracht in mijn benen. Maar ik wilde gewoon toch meedoen voor de ervaring van Karan.
Als ik scheef zit dan komt dat dus ook door mijn rug.
Maandag kon ik bijna niet meer lopen. Maar je moet wat over hebben voor het goede doel.
tip: breek gewoon nooit je rug.

Dit was dus bij de enge boom.