klik hier om de foto's te bekijken in het topic waar ze het wel doen
Jaja vandaag onze eerste echte uitwedstrijd gehad in Hagestein. Ik ging voor de winstpunt, want die had ik nog niet (ben hiervoor 1 x gestart) en had me al opgegeven voor een springwedstrijd dus die zou ik moeten afzeggen als ik vandaag geen winstpunt reed.
'k was veel te zenuwachtig en vergat zo'n beetje alles wat ik heb geleerd, 1e proef veel fouten naar mijn idee, 2e proef ging een stuk lekkerder. resultaat: 1e proef: 161 punten, 2e proef: 150 punten. Ik hoorde meerdere mensen om mij heen zeggen dat hun 2e proef veel beter ging, maar daar minder punten voor hadden, dus ik was niet de enige met dat idee. De 1e proef hadden iets van 10 van de 19 mensen een winstpunt, de 2e proef maar 3 van de 19. maargoed hier de foto's.
klaar om op te stappen, nog fris en droog
(max wordt ondertussen geknuffeld door m'n zus
)losrijden, ik zit een beetje om me heen te kijken ofzo
nog een keer losstappen:
proef 1:
ring verkennen, op de achtergrond meldt m'n zus me bij de jury
nog steeds de ring aan het verkennen (mevrouw voor me werd bij de jury geroepen dus het duurde een tijdje, ze had een te lange zweep ofzo)
en hier zijn we dan eindelijk begonnen, galopje, beetje raar door de bocht:
drafje over de middellijn ofzo:
volgens mij was dit een poging tot halsstrekken (wat thuis natuurlijk altijd wel goed gaat
)[img]x1p81mRfRFFKVgvTuvCmvj9rXnGbDzefteRlOxzMt1Kcs2JPYlIZfsGTL8_OV74-pP_ssefnKuPqS3EGjOFzaP4MSCcsXpYccnhYIDPWXIhogbKZ9I05k_TVyEgjU8cmZlYAe33CeDyoj6wJWcXUM9yZA[/img]
nog steeds in de 1e proef, draven, beetje beroerd
stapstap
proef 2:
check mijn handen, hoe krijg ik het voor elkaar hé
draven:
komen we weer
galopje, ook een beetje beroerd:
draven, en ik zit alsof ik heel nodig naar de wc moest
dat waren ze weer