Commentaar van mezelf:
1) Niet zo naar beneden kijken
2) Piano handjes
Commentaar mag maar houd het netjes!
gr, rianne
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

wendely schreef:Leuke haf maar als ik jou was probeer hem wat ontspannender te rijden

.

Marwszjeuh schreef:De neusriem zit gedraait om het bakstuk heen..
Inderdaad je hakken uitdrukken, daardoor gaat je been autmatisch naar voren.
Leuke pony!
DjunDjun schreef:Sorry maar ik vind het nergens naar lijken.. hoofdstel zit verkeerd, op de tweede foto lijk je hem heel erg in z'n mond te trekken en drukt ie z'n rug weg.. Heb je al les? Zoniet dan zou ik snel op zoek gaan en eerst maar eens leren hoe je je pony opzadelt
XxriieterxX schreef:wendely schreef:Leuke haf maar als ik jou was probeer hem wat ontspannender te rijden
Hey hier was ik aan het instappen
XxriieterxX schreef:DjunDjun schreef:Sorry maar ik vind het nergens naar lijken.. hoofdstel zit verkeerd, op de tweede foto lijk je hem heel erg in z'n mond te trekken en drukt ie z'n rug weg.. Heb je al les? Zoniet dan zou ik snel op zoek gaan en eerst maar eens leren hoe je je pony opzadelt
halla ik zei houd het netjes! commentaar mag je geven, graag zelfs maar wat je nu zegt dat het nergens naar lijkt is wel heel hard.
Als je tips hebt, dan leer ik er wat van. En trouwens het zadel ligt goed.
Citaat:Misschien ligt je zadel wel goed maar als je hoofdstel verkeerd zit, ergert je pony zich de hele tijd daaraan dus is meteen al een stukje ontspanning weg. Probeer je handen wat meer te ontspannen en je pony goed voorwaarts, veel overgangen rijden, zijn achterhand wat sterker maken zodat hij over z'n rug gaat lopen en z'n achterhand er ondertreed waardoor hij vanzelf nageeflijk word en niet meer met z'n hoofd in de lucht loopt. Maar hier heb je wel hulp bij nodig. Dus als je nog geen les hebt, zoek dat dan![]()
Tevreden met het advies?

XxriieterxX schreef:Citaat:Misschien ligt je zadel wel goed maar als je hoofdstel verkeerd zit, ergert je pony zich de hele tijd daaraan dus is meteen al een stukje ontspanning weg. Probeer je handen wat meer te ontspannen en je pony goed voorwaarts, veel overgangen rijden, zijn achterhand wat sterker maken zodat hij over z'n rug gaat lopen en z'n achterhand er ondertreed waardoor hij vanzelf nageeflijk word en niet meer met z'n hoofd in de lucht loopt. Maar hier heb je wel hulp bij nodig. Dus als je nog geen les hebt, zoek dat dan![]()
Tevreden met het advies?
beter... ten eerste mijn handen kan ik wel ontspannen maar hij wou niet stil staan. en overgangen rijd ik genoeg. en hij loopt niet naar boven met z'n hoofd.
voorwaarts moet ik haar wel rijden maar lukt niet zo goed
. je had toch om advies gevraagt? dan krijg je het ook
XxriieterxX schreef:
DjunDjun schreef:Nog een vraagje, wat is het eigenlijk? merrie, hengst of ruin?