Aangezien nog niet zo lang geleden mijn rijstijl abrupt over de kop gegooid is wordt er nog hard gewerkt maar het gaat al stúkken beter. Ik was dan ook érg trots na deze les omdat het gewoonweg super gaat! Ook mijn instructeur was vol lof!
Oké, hier komen de foto's! Ze waren van beter kwaliteit maar door het oplichten zijn sommige slecht geworden. Excuses daarvoor!

Ik leer het wel, richtop zitten

Ik moet véél overgangen rijden zodat Nordwind leert te wachten op mij, dus vandaar dat ik een berg foto's van stilstaan heb, hier ook eentje...

*kwijl*

*wooooooooesh* daar gaat hij weer de wei in!!
Commentaar: Mijn zit was/is héél beroerd. Maar dit valt me echt 200% mee. VOor mijn doen zit ik hier heel netjes!
Tja.. kapstokken, ik ben gewoon veel te lang en dat maakt het zitten er niet gemakkelijker op, houd daar even rekening mee. En ik kan zó mooi pianospelen...
De intentie deze keer van de les was dat hij nóg beter moet leren om op mij te wachten en hij moet zich elke pas afvragen, wát moet ik nu doen? Moet ik doorlopen of stoppen of verruimen, verzamelen. Dat is voor hem én voor mij nog moeilijk maar het gaat steeds beter. Ook moet ik zorgen dat ik mijn balans goed in het midden hou en dus goed rechtop zit. Ik moet zeggen dat het goed gelukt is!
Commentaar is altijd welkom maar wees een beetje mild he..

neej ik vind het leuk dat een pony op die leeftijd plezier heeft in zijn werk, zo ziet het eruit op de foto's vind ik!