S'ochtend had ik Karlos nog gelongeerd in de hoop dat ie minder druk en gestresst zou zijn, maar tevergeefs.
Bij het inrijden ging het al niet goed. Hij lette niet op mij was veel te gefascineerd door zijn omgeving. Er was ook weinig ruimte op los te rijden enzo. Alles ging kris kras door elkaar. En omdat ie zo gestresst was en overal keek was ging ik veel te veel aan m plukken en dat is absoluut geen oplossing bij hem.
Tijdens de 1e proef ging hij telkens aangalloperen en ik wilde er echt zo snel mogelijk doorheen dus ik heb alles afegesneden
De 2e proef ging stukken beter echt veel meer ontspannen tot de gallop toen werd het wat hectisch en heeft Karlos een hek omver gereden (ik probeerde het nog te verkomen door met me buiten teugel flink te ondersteunen, maar dat hielp niet meer).
Voor de 1e proef had ik 146 en de 2e 143 of 144 (dat weet ik ff niet meer, had er ook niet teveel aandacht aan besteed ik wist toch wel dat niks was).
Toch was ik trots op me mannetje, dit was zijn 1e concours hippique, zijn 1e gras wedstrijd, 1e keer kalkoenen en achterijzers (sinds die dag, want me hoefsmid kon niet eerder.
Ik heb ook bij het afstappen nogog een trap tegen me knie gekregen van hem, omdat er een beesje op zijn buik zat en hij tijdens wedstrijden daar niet meer normaal op kan reageren en in het wilde weg gaat trappen). Ik raad het niemand aan een trap met kalkoenen eronder te krijgen
Hij heeft als cadeautje een dekje gekregen (voor alle moeite die hij heeft gedaan en ook al was het geen super suc-6)
Foto's met dank aan Bonte (van bokt) en me vader.
Ok en nu de foto's: (van bonte)

In de foto's zit halsstrekken en voltes enz
En nu de foto's van mijn vader:
Schoft wegdrukken en tegen de hand
Ook weer allerlei figuren en los galloperend halsstrekken vandaar dat ie in de gallop op een paar foto's zo laag en diep gaat. Dus de teugels hangen een beetje door, maar das mijn manier op hem te ontspannen.
dit was t weer...
Kritiek mag,maar wel vriendelijk en helpend. (we zijn nog een beetje onzeker op wedstrijden vandaar dat het niet zoals gewoonlijk is)

..maar ik vind het best netjes eruit zien! Leuk paard!
! En ik hoop nog steeds dat het waar is wat iedereen zegt: het gaat wennen
)