Eerst had ik met mijn pachatje gereden viewtopic.php?f=10&t=427357&hilit= ( na een week stilstaan wegens examens ) en na een kwartier mocht mijn fotografe lore ( beste vriendin ook
) erop 
hier de foto's :
( lore heeft vooral zijn galop geoefend )
( ik weet dat ze geen rijkleren of toque aan heeft dus daar geen commentaar over )
° zijn mooie koppie ° zucht ... *
ontspannen galopfoto ( aanspringen ging altijd moeilijk met hem , dit is al veel verbeterd, nu rijden we hem eerst voorruit en dan pas verzamelen , vandaar de vrijheid in zijn hals en de losse teugels )
cirkel bij A ( rustig galopperen ) bij A middellijn ( beetje verruimen ) en bij C weer cirkel ( en weer rustiger ) dan bij C meteen weer middelijn enz ... goeie oefening voor paarden die wat minder alert op de benen zijn ..
hier was ie echter op de cirkel in draf , maar sprong op de rechte zijde aan in galop ( is positief , want hij reageerde dus goed genoeg op de beenhulp )dat beentje
luie pacha - droge piste
bij X lag er een drafbalkje , bij A op cirkel in rechtergalop , bij X over drafbalkje wisselen van galop en naar de andere cirkel ( op de foto juist verkeerd
)commentaar mag maar hou er rekening mee dat pacha moeilijk vooruit te branden is en lore ( het meisje op de foto ) er nog maar enkele keren mee gereden heeft...