Dit is Quickly (vader niet bekend van), hij is een stekelvos van 12 jaar die 1.60 groot is. Was trouwens ons eerste paardje. Mijn zusje en ik hebben hem eerst samen gedaan en toen na een maand of negen kregen we Kelando erbij (was de bedoeling dat we hem ook samen zouden gaan doen maar dat liep anders uit en werd mijn paardje). Heb hier nog geen mooie foto van maar ben ermee bezig. Mijn zusje rijd met Quick nu M2 maar ze mag er Z mee gaan starten
Dit zijn mijn merrie Maxime V (rechts op de foto) en mijn zusje d'r merrie Lamolga V (links op de foto). Max is een donkerbruine van acht jaar die 1.67 groot is. Ze is op dit moment drachtig van Hors La Loi II. Vorig jaar was ze hierdoor ook gedekt en heeft een merrieveulen op de wereld gezet genaamd Unique Dancer N. Molga is een bruine van negen jaar die 1.65 groot is. Zij is op dit moment drachtig van Murano. Vorig jaar was ze gedekt door Gribaldi en ze heeft een hengstenveulen op de wereld gezet genaamd Unicité N. De N staat voor onze achternaam en de V staat voor de achternaam van de vorige eigenaar van onze merries.
En ze liggen hier lekker op d'r gemak.
Nou dat was het dan wel weer, maar ik plak er binnenkort wel weer foto's bij.
Doegies