Wat zouden jullie doen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jomulder

Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 08:44

Ben ik weer. Ben nog steeds hard op zoek naar een leuk paard. Ik heb ondertussen al heel wat kneusjes gezien. GEK word ik er van.... Lijkt wel of alle paarden die wat verder doorgereden zijn een betonnen mond hebben, echt ongeloofelijk! Koe

Na weer wat zoekwerk heb ik gister een heel leuk paard gezien, MAAR (ja daar issie weer, *zucht... Verdrietig ) hij is teugelkreupel.

Terwijl hij echt super in de aanleuning is/voelt, super voor het been, ziet er leuk uit, koel in z'n hoofd, is M dressuur, kan springen. Tong uitsteken

Kortom bijna perfect. Met lange teugel is er niets te zien, los ook niet. En het is alleen op de rechterhand.

Nu zit ik natuurlijk weer enorm te twijfelen..... Ik ga zaterdag nog eens rijden. Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt!

Groetjes jootje

xCarlyx

Re: Wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:12

Als ik jou was zou ik hem niet nemen... Als je met het paard iets wilt bereiken is dit natuurlijk niet makkelijk. Ik heb het paard niet gezien dus ik weet niet hoe erg het is. Je kunt het beste doorzoeken naar een ander paard die wel helemaal goed is.. dan weet je iig zeker dat er op het moment dat je hem koopt niks aan de hand is ((zoiets kan natuurlijk altijd spontaan opkomen dus daarom zeg ik : Op het moment dat je hem koopt))

Het is jou keuze natuurlijk en als je hem echt wilt hebben dan moet je dat doen maar ik zou het niet doen als ik in jou situatie zat.

Succes ermee!!!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:42

ik zou het ook niet doen, je moet naar mijn mening het paard kopen waarbij je gelijk het gevoel hebt; ja, dat is hem/ haar!!
als je enige twijfeling hebt bij welk paard dan ook, zou ik verder kijken. succes!!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:24

iK denk eerlijk gezegd dat het niet teugelkreupel is(want je zegt dat hij super in de aanleuning is Verward ), vraag aan de eigenaar of zij hem naar de DA wil brengen of naar de fysio. Daarna kun je na de uitkomst nog altijd kijken wat of het wat is. Een kreupel paard wil je niet natuurlijk..

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 12:19

als hij super is in de aanleuning zal het wel geen teugelkreupelheid zijn, als je echt voor dit paard wil gaan zou ik hem zo wie zo laten keuren, zowel klinisch als laten rontgen.