Tnxx Yvet voor het maken van de foto's
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Verder leuk hoor!
Hij was niet helemaal rustig in zn aanleuning vandaag, daar zal het door komen denk ik... marsss schreef:Hij is altijd voorwaartsHij was niet helemaal rustig in zn aanleuning vandaag, daar zal het door komen denk ik...

Ik was er IRL bij en dr zijn nog wel meer bokkers die deze (vind ik een heel mooie combinatie
) combi echt heeft zien rijden en zal dan ook zeggen het ziet er lekker ontspannen uit (dus geen hang en trek werk e.d zoals er op bokt nog wel eens foto's van op staan..) ik denk dat deze combi zeker goed gaat presteren op wedstrijden!! Soms ziet het er ook heel goed uit bij een combi en dan ziet het er in IRL niet uit!! Ik noem geen namen... 
!! You go girl and pako

hoe groot is hij/zij ? viefdepief schreef:Lieve pony hoor, rijd je eigenlijk expres met deze neusriem??
Vind een dubbele meestal iets chiquer staan..
!
ilovejuno schreef:mooie pony..hoe groot is hij/zij ?
Karriebarrie schreef:Dat achter de teugels vind ik niet hoor, neusje is niet achter de loodlijn. Het is alleen niet ontspannen. (op het moment van de foto, ik geloof best dat het anders wel zo is!)
Succes met de wedstrijden!
Lorena schreef:Jij rijdt gewoon in een woonwijk?
Gaaf! Ziet er wel apart uit zo.
)
maar dit?