F3 op Enny

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thats_Me

F3 op Enny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 20:10

Oke poging 3

Ook ik heb meegedaan met de FNRS wedstrijd op Manege Waarland. Ik ging de F3 voor de tweede keer rijden. Ik ging deze proef samen met Enny rijden. Ik was de enigste die op haar proefje ging rijden dus kon ik haar lekker zelf 'optutten'.

Zo dan nu de foto's (waarschuwing het zijn er veel!)

Zo eerst even een foto voordat ze word gepoetst en gevlochten.
Afbeelding
Nog even lekker eten.

En hoe zie ik er uit?
Afbeelding
Super mooi! Hier heb ik voor het eerst knotjes gemaakt en heb ook voor het eerst haar staart ingevlochten. Vind het zelf toch best goed gelukt.

Toen waren we er helemaal klaar voor, nog even m'n jasje aan doen cap op en op naar de inrijbak.
Afbeelding
Zo even de beentjes strekken en spierenopwarmen voor de echte wedstrijd.

Afbeelding

Afbeelding
Zo even een lekker gallopje. Hier liep ze echt super door, want normaal gesproken is ze niet vooruit te branden.

Dan nu de echte wedstrijd:
Afbeelding
Volgens mij een deel van een volte?

Afbeelding

Afbeelding
Gallop!. Hier was ze weer super sloom.

Afbeelding
Bij B op de rechterhand

Afbeelding
Zo en dan nog even afwenden bij A en dan bijna klaar

Afbeelding
En in vrije stap de rijbaan verlaten.

Zo en daarna nog even lekker beloond, uitgestapt en geposeerd voor de foto.

Afbeelding
Hier ging ze echt zo mooi staan vind ik.

Afbeelding
Dit vind ik zelf de mooiste foto.

Daarna lekker terug naar stal en even uitgevlochten en lekker geknuffeld. Toen nog wachten op de uitslag. Ik ben geslaagd met 211 punten.

Zo dit zijn dan de foto's. Ik heb ook nog filmpjes maar ben er nog niet achter hoe ik die moet plaatsen dus tot dan moeten jullie het met de foto's doen.

Elmira

Re: F3 op Enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:15

Geflciteerd dat je bent geslaagd!
Ziet er mooi uit, zou misschien wat ronder kunnen
Mja, het is een manege paard Knipoog

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:17

Leuk zeg, ben zelf ook begonnen met de F3 (zit nu in F9, maar heb eigenlijk al 2 jaar niet meer mee gedaan aan de proefjes, heb zo weinig tijd).
Gelukkig heb je je overwinningspunten.
Vind je niet super netjes rijden op de foto's, maarja voor de f3 is het net goed genoeg.
Leuke foto's, die ener laatste is mooi.
Leuk trouwens, dat je zelf beetje mocht optutten.

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:23

Het halster zit gedraait op de eerste foto Tong uitsteken

Maar gefeliciteerd! en tis een leuk beestje hoor Lachen

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 20:31

Dankje wel!.

Ja ben niet echt een natuurtalentje Haha! . Ik rij nu in een les waar heel erg op de houding en zit gelet word en ik merk wel dat het steeds beter gaat en dat vind m'n instructeur ook dus daar ben ik wel erg blij om. Al moet ik toch nog heel wat leren.

Ja dat halster Bloos . Ik had snel even het halster om gedaan, omdat m'n vader nog een foto wou maken voordat hij weer naar huis ging (hij had geen zin om 1.5 uur op de manege te staan wachten). Daarna heb ik hem goed om gedaan.

Ja dat rondrijden lukt niet echt met Enny, ze is erg kijkerig en ziet veel spoken grote fantasie Haha! . Al probeer ik het natuurlijk wel en gaat het in de les ook steeds beter, maar ja met het ene paard is het makkelijker als met de andere.

_Juultje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:08

Hay...komt me bekend voor daarzo Tong uitsteken ....Erg moeilijk om vanaf deze foto's te beoordelen hoe jij rijdt...gelukkig heb ik je 'live' gezien: Vork ..en ik vond het best netjes gegaan. En enny is inderdaad niet het makkelijkste paard om rond te rijden! Wanneer ga jij weer? xxxies

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 17:33

Dankje juul Knipoog.

Ik weet nog niet wanneer ik ga ga denk zaterdag even vragen wanneer er nog plek is.