Ook ik heb meegedaan met de FNRS wedstrijd op Manege Waarland. Ik ging de F3 voor de tweede keer rijden. Ik ging deze proef samen met Enny rijden. Ik was de enigste die op haar proefje ging rijden dus kon ik haar lekker zelf 'optutten'.
Zo dan nu de foto's (waarschuwing het zijn er veel!)
Zo eerst even een foto voordat ze word gepoetst en gevlochten.

Nog even lekker eten.
En hoe zie ik er uit?

Super mooi! Hier heb ik voor het eerst knotjes gemaakt en heb ook voor het eerst haar staart ingevlochten. Vind het zelf toch best goed gelukt.
Toen waren we er helemaal klaar voor, nog even m'n jasje aan doen cap op en op naar de inrijbak.

Zo even de beentjes strekken en spierenopwarmen voor de echte wedstrijd.

Zo even een lekker gallopje. Hier liep ze echt super door, want normaal gesproken is ze niet vooruit te branden.
Dan nu de echte wedstrijd:

Volgens mij een deel van een volte?

Gallop!. Hier was ze weer super sloom.

Bij B op de rechterhand

Zo en dan nog even afwenden bij A en dan bijna klaar

En in vrije stap de rijbaan verlaten.
Zo en daarna nog even lekker beloond, uitgestapt en geposeerd voor de foto.

Hier ging ze echt zo mooi staan vind ik.
Dit vind ik zelf de mooiste foto.
Daarna lekker terug naar stal en even uitgevlochten en lekker geknuffeld. Toen nog wachten op de uitslag. Ik ben geslaagd met 211 punten.
Zo dit zijn dan de foto's. Ik heb ook nog filmpjes maar ben er nog niet achter hoe ik die moet plaatsen dus tot dan moeten jullie het met de foto's doen.

. Ik rij nu in een les waar heel erg op de houding en zit gelet word en ik merk wel dat het steeds beter gaat en dat vind m'n instructeur ook dus daar ben ik wel erg blij om. Al moet ik toch nog heel wat leren.
. Ik had snel even het halster om gedaan, omdat m'n vader nog een foto wou maken voordat hij weer naar huis ging (hij had geen zin om 1.5 uur op de manege te staan wachten). Daarna heb ik hem goed om gedaan.
..en ik vond het best netjes gegaan. En enny is inderdaad niet het makkelijkste paard om rond te rijden! Wanneer ga jij weer? xxxies