Niet getreurd, ik heb hem gewoon gewassen, mooi setje aangetrokken en m'n moeder lief aangekeken of ze geen foto's wilde maken
aub geen commentaar op mijn (zoutzak)houding, ik ben mij ook kapot geschrokken
Zit je eerst jaren tever naar voren hang ik nu te ver naar achteren (overgecorrigeerd
) Komt ook wel een beetje omdat Marco thuis wat langzaam blijft van achteren en ga je dus vanzelf wat naar achteren hangen.Dus ik heb mijn conclusie zondag getrokken, vanaf vandaag gaat Suzy buikspieren kweken
(ik trek Marco BTW nergens in zijn mond als ik wat naar achteren hang, mijn instructrice hamert er zelfs maar steeds op dat ik wat meer druk op de teugels moet nemen, aangezien Marco gauw te lang wordt)
Maargoed, er zijn toch nog wel wat kwijlbare plaatjes eruit gerold. Ik vond hem ook lekker soepeltjes aant sjouwen. Overigens was hij na het werk (en ik vond het best intensief) totaal niet bezweet, terwijl hij normaal toch best wel nat is na het dressuren........Volgens mij heeft hij zo'n gave dat hij het knopje om kan zetten en mij al het werk kan laten doen

Even stappen

hmm, mijn benen lijken hier wel wat aan de lange kant zeg

pasje achterwaarts (dat moet ook nog een stukje sneller)

En lekker even lang laten uitdraven

brave Marco!
Wat starten jullie?
Z'n manen zijn mooi wit, vind ik altijd zo stoer bij die haffies. Die lekkere bos blonde manen