Ben echt super tevreden en zit nu weer met een
achter de pc. Al ging het niet helemaal goed. Omdat 4span iets anders is met sturen als met 2span en ik heb de techniek nog niet helemaal onder de knie heb. Stuurde is dus iets te laat in, de ene voorpony wil rechts langs de ton. De ander links, ze hadden beiden door dat ze dat niet zou lukken dus sprongen ze er maar met zn 2e overheen. Toen kwam de ton tussen de 2 achterpony's in. Die daar behoorlijk van schrokken. Waarbij rechtsachter behoorlijk in paniek raakt omdat de ton tegen zijn achterbenen komt omdat de ton ondertussen vast zit onder de wagen. Dus geprobeerd t spul op de rem te krijgen. Mijn ene groom (bij 4span staat 2 man achterop) was bij het voorspan en de ander bij rechtsachter. En toen waren er nog wat meer mensen om de pony's vast te houden. en konden ze de ton onder de wagen weghalen. Daarna even gestapt en gewoon in een rustig drafje (met als laatste toch weer galop) het parcours afgemaakt Maar ik heb dus wel mooi de pechprijs gewonnen en kan binnenkort dus een keer gratis zwemmen in een zwembad hier in de buurt
nou genoeg verteld.... hier de foto's van toen het wel goed ging
net over een klein "bruggetje"
hindernis 12 poort B
hindernis 12 poort E
op weg na hindenis 13
en de achterkant (met mij in het midden)

lieve pony's, passen goed bij elkaar!