Shayla @ de Vijfheerenlandentocht (mennen)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shayla

Shayla @ de Vijfheerenlandentocht (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 23:35

Wij hebben afgelopen zaterdag (11-6) meegedaan met de Vijfheerenlandentocht. 40 km mennen door (hoe kan het ook anders) de Vijfheerenlanden.

Even een verslagje van de dag, met een paar foto's Haha!

Ik ben zaterdag om half 7 opgestaan , aangekleed en naar Shay toe gegaan. Daar nog even een grote str*ntvlek van d'r kont gewassen , want het is erg veel moeite om jezelf 1 nachtje schoon te houden .
Kar op de aanhanger gezet , alle spullen in de auto geladen , Shay in de trailer en om iets over 8-en vertrokken wij richting Hagestein.
Iets over half 9 waren we daar. Ben me aanwezen melden en m'n nummer , boekje en consumptiebonnen opgehaald. Ik had nummer 9 dus we reden bijna vooraan in de stoet Er deden totaal 38 aanspanningen mee.
Daarna op m'n gemak Shay opgetuigd en ingespannen.
Rond 10 uur vertrokken we, Shay was erg enthousast en ik heb d'r de eerste 3 kwartier aardig moeten inhouden.....
Rond kwart voor 11 , hadden we de 1e pauze waar iedereen (ook de paarden) even konden drinken en een sanitaire stop konden houden.Shay had nog geen dorst , dus ik kon dood leuk weer met een volle emmer terug lopen. Tong uitsteken
Daarna weer op pad naar het volgende punt.
Rond half 2 hadden we de lunch van ong. een uur. Een goed gevulde lunchtrommel waar Shay ook nog het een en ander van op heeft (appel en een krentenbol)
Toen weer verder gegaan en op naar het eind punt. Rond kwart voor 4 kwamen we in Vianen aan waar de lintjes , rozen en ijsjes werden uitgerijkt. Daar hebben we ong. een half uur gestaan en toen zijn we vertrokken voor de laatste 5 km terug naar het start terrein. Shay had blijkbaar nog energie genoeg en kon op het laatst nog heus wel even een galopje maken (vond ze zelf )
Weer terug op het start terrein hebben we Shay uitgespannen en een lekkere emmer voer gegeven , maar het gras was interessanter
Toen ik d'r in de trailer wou zetten wou ze er tot 2 keer toe niet in. Na even een waarschuwing (lees klap voor neus ) liep ze probleemloos de trailer in.
Toen weer terug naar huis, eenmaal thuis heb ik d'r nog even lekker in de wei gezet. Ze heeft daar wel 5 slokjes water genomen en is toen lekker gaan eten.

Ik was geloof ik zelf moeier dan dat Shay was Ik ben om half 9 naar boven gegaan , in slaap gevallen en ik was er om een uur of 1 zondagmiddag pas weer uit . Dromen

Mijn uitzicht de hele dag Haha!
Afbeelding

Een deel van de stoet voor ons
Afbeelding

Een deel van de stoet achter ons
Afbeelding
Afbeelding

Foto gemaakt door m'n voorganger Knipoog
Afbeelding

En nog een foto van langs de kant (gemaakt door m'n moeder Haha! Hier waren we bijna aan het eind...
Afbeelding

Ik heb nog meer foto's maar dat worden er wel erg veel om hier neer te zetten Ja

Jellie

Re: Shayla @ de Vijfheerenlandentocht (mennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 07:55

Shayla schreef:
Ik heb nog meer foto's maar dat worden er wel erg veel om hier neer te zetten Ja

Je kan altijd een deel 2 openen Schijnheilig

Ontzettend leuke foto's! ziet er allemaal goed uit Lachen Hoop dat wij met Flan ook een x aan zoiets mee kunnen doen Dromen

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 07:57

Stoere Tinker joh! Die laatste foto!
Echt c0ol Haha! . Succes verder!

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 07:57

Mooie foto's zeg. 40 Kilometer.....ppfff...petje af!!!!

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 08:29

Mooie foto''s! Was je niet moe? Ik ben laatst ook meegeweest met een tocht en die was 30 km en dat vond ik toch wel lang Bloos

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:23

Leuk hoor z'n tocht. Wij gaan hopelijk binnen kort ook weer eens een keer mee.
Mooi paard trouwens, flink wat sok, lange manen en ook nog eens een zwarte staart Kwijl .

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 16:22

Jellie schreef:
Shayla schreef:

Je kan altijd een deel 2 openen Schijnheilig

Ontzettend leuke foto's! ziet er allemaal goed uit Lachen Hoop dat wij met Flan ook een x aan zoiets mee kunnen doen Dromen

Haha! ja en tuig ziet er zo te zien ook hetzelfde uit als jij in gedachte had Knipoog

Dromen gezellig tochtje ...