Bak was super zwaar en Salsa zette lekker zijn nek erop dus ik kon er niks meer mee..Ik was 4e en 5e geworden met 143 en 145
Ziet er niet netjes uit, maar ik plaats ze toch maar gewoon 

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bak was super zwaar en Salsa zette lekker zijn nek erop dus ik kon er niks meer mee..
Ziet er niet netjes uit, maar ik plaats ze toch maar gewoon 

een knuffelbeer
Zag er toch nog best netjes uit..
BonnYPonY schreef:Heb ik jou toch nog gezienZag er toch nog best netjes uit..
Die zware bak was jammer, maar Salsa was niet de enige die daar last van had! Ik vond de jury ook wel erg streng hoor, maarja volgende keer beter![]()
Veel plezier en suc6 nog met je wedstrijden !!
Btw; hoeveel punten had Elisha?

Maarja als hij maar weer beter wordt

maarja zoals jij al zegt als die maar beter word
Mr_Mikey schreef:BonnYPonY schreef:Heb ik jou toch nog gezienZag er toch nog best netjes uit..
Die zware bak was jammer, maar Salsa was niet de enige die daar last van had! Ik vond de jury ook wel erg streng hoor, maarja volgende keer beter![]()
Veel plezier en suc6 nog met je wedstrijden !!
Btw; hoeveel punten had Elisha?
Ja jury was best streng idd
Wedstrijden rijd ik voorlopig niet meer,Misschien in oktober weer, mocht hij weer goed lopen. Zijn vandaag naar DA geweest. Salsa heeft iets aan zijn been, en gaat nu 2/3 maanden op rust lekker op de wei.
Elisha had 145 en 150
Sterkte ermee dan!! 
sterkte
Zag er van een afstandje wel netjes uit hoor. Je 1e tenminste. Bij de 2e echt jammer van die galop. Maarja niks aan te doen.