Movie Star @ Work :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Civic

Movie Star @ Work :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 11:48

Heyhey,

Vorige week had de staleigenaar een paar foto's gemaakt van mij en Movie, om op te sturen naar haar eigenaresse in Spanje.
En hierbij het resultaat!
Toch altijd wel spannend om foto's te zien van jezelf tijdens het rijden, zie je gelijk je kritiekpuntjes Haha!
Maar we gaan met sprongen vooruit en ik ben dan ook heel trots op haar!

Afbeelding

Eerst even poetsen.. mevrouw stond nog even heerlijk uit te slapen!!

Afbeelding

Instappen

Afbeelding

Slapen

Afbeelding

Een actief drafje! Haha!

Afbeelding

Mooie actie foto, ik zit helaas alleen iets te ver naar voren!

Afbeelding

En nog even halthouden en lachen naar het baassie! Pling

Dit was Movie!! Binnekort meer foto's!

Groetjes Linda
Laatst bijgewerkt door Civic op 13-06-05 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Whisperke

Re: Moviestar @ Work :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:51

Mooi paard!! Mag je haar dan rijden of hoe zit het in elkaar??

Sissa

Re: Moviestar @ Work :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:35

Leuk paard!
Kan ook lekker lopen zo te zien.
Jammer dat sommige fotos van veraf zijn genomen.

Civic

Re: Movie Star @ Work :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 12:37

Het is echt een hele mooie verschijning en een pittige aap om te rijden!
Maar wel geweldig en leerzaam.

Ze is van een goede vriendin van mij, ze heeft haar al een paar jaar. We deden dezelfde studie en na haar afstuderen besloot ze om 9 maanden naar het buitenland te gaan. Ze wist dat ik het rijden ontzettend mistte, omdat ik 2 jaar terug mijn 2 paarden verkocht had.
Zodoende vroeg ze mij, omdat ze wist dat er dan ook echt wat met haar gedaan werd en eerlijk met haar omgegaan werd.
En nu gaan we binnenkort zelfs wedstrijden starten!

Groetjes Linda

Perzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 12:37

leuk beestjee Clown
wauwww jou dekje vind ik echt heeel cool Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken Vingers aflikken

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 12:39

Sissa: Ja de staleigenaar heeft zn best gedaan! Maar meot nog wel even goed oefenen voor de echte goede foto's!

Thnx!

pOnYlOvSter: Mooi kleurtje hé!! Ik vind het zelf ook zo gaaf staan bij deze kleur paarden. Eigenlijk wil ik ook opzoek gaan naar bandages van die kleur.. dat is helemaal gaaf!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:15

leuke naam, van een leuk paard, en ook nog een leuke combinatie Knipoog
veel succes straks met je wedstrijden en ook leuk van je vriendin dat je haar mag rijden
Knipoog
groetjes bren

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:22

Inderdaad jammer dat de foto's van ver weg zijn genomen, maar volgens mij is het een heel leuk paardje. Wat lijkt me het moeilijk om je paard achter te laten en er iemand anders op te laten rijden.... Ook al weet je dat er iemand op komt die er wel goed voor is. Toch moeilijk!

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 13:30

Ik had het zelf ook niet gekund hoor, mijn paard zomaar achterlaten.
Maar het was ook de bedoeling dat ze verkocht zou worden.. maar daar hebben we wat voor kunnen regelen, want ik vond het ontzettend zonde! Maar ze wist sowieso dat ze goed verzorgd zou worden, dat scheelt wel. Ze heeft gewoon voor zichzelf gekozen, na een lange zware tijd voor haar. En ik vind dat enorm knap! Ik beloof haar elke x als ik een e-mail stuur dat ik goed voor haar zal zorgen! En het is zeker moeilijk! Ik heb echt bewondering voor haar.

Movie Star is echt een leuk paard, waar je goed mee kan trainen en wat mee kan bereiken.
Ik ga vrijdag beginnen met les rijden van een goede instructeur en daar heb ik echt zin in. We zijn zelf binnen een paar weken enorm gegroeit, maar je komt dan toch ( en dat is nu ) op een punt uit waarbij je hulp nodig hebt om verder te groeien.
Ik rijd zelf al ontzettend lang, maar heb dik 2 jaar geen les gehad en kan die nu ook echt zeker weten gebruiken. Movie is niet altijd even makkelijk.. ze rent soms gewoon weg voor je been en is dan in paniek. Je kan er dan niet eens aakomen en loopt giga over tempo.. stappen wil ze dan niet.. Dus dan heb je echt een persoon nodig die goed alles op je kan overbrengen.

Groetjes