Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ursy schreef:Leuk paard! probeer hem wat meer van achter tegen je teugels aan te rijden, dan wordt de aanleuning waarschijnlijk rustiger!
Je paard heeft een mooie zweefdraf! mooi hoor
Sydney2005 schreef:Ursy schreef:Leuk paard! probeer hem wat meer van achter tegen je teugels aan te rijden, dan wordt de aanleuning waarschijnlijk rustiger!
Je paard heeft een mooie zweefdraf! mooi hoor
Een zweefdraf moet je toch niet mooi willen vinden. Hij draaft mooi ruim, maar het is geen zweefdraf. Het meisje houd dr handen scheef, de ene dichter bij zich dan de andere en ik denk persoonlijk dat wanneer het tempo iets omlaag komt dat het beeld dan net wat mooier wordt, het is nu soms een beetje gehaast. Verder heel leuk paard die wel verder komt!!

Hippique4you schreef:Sorry, maar ik snap niet dat je niet even wat langer wacht met uitbrengen tot het paard veel meer balans heeft.
Het is zowiezo al moeilijk om in zo'n knolleveld je balans te houden, maar juist daarom moet zo;n paard eerst wat sterker worden.
Je ziet ook dat hij rechtsachter sleept. Hij wil constant laag komen met de aanleuning vanwege die gebrek aan balans. De amazone wacht ook teveel af en reageert te laat als het paard uitzwaait.
Wel een compliment dat het paard heel constant qua aktiviteit loopt.
Maar over het algemeen denk ik dat je met dit paard veel beter kunt scoren als je nog even thuis blijft doortrainen. Hij is nuchter zat.
, hoe groot is hij eigenlijk, hij oogt voor mij echt enorm
. Lekker blijven rijden zo, dan verbeterd hij zich vanzelf hoor!