nee hoor maar vind t sneu dat ze zoveel stilstaat dus klom er vandaag maar weer ns opde 20 jarige Desire (volckmar x prins oregon, half tuiger dus, jaaaren geleden Z dressuur nu 4 jaar recreatief bereden door een beginner)
kijk en huiver(mijn god wat is ze stijf, scheef en flegmatiek, ik was doodmoe maar uiteindelijk leek het nog iets...)
stapje
galopje(ik zit heeeel beroerd, I know
was 1e galop en ze was ng erg stijf wat er niet aan meehielp )linksom zit ze echt vast en is erg scheef, maar na wat loswerken begon het toch nog ergens op te lijken
3x bijna dezelfde foto haha maargoed
is toch echt 3x een andere!ze vind t erg moeilijk om je hand t volgen(komt door onrustige hand van degene die er meestal opzit, maar die vraagt er ook niet echt iets van dus verrijd er ook niet veel aan) dus dat waren we vooral aan t proberen
ging opzich vrij goed, zeker omdat ze normaal een aardige sterrenkijker is
en hier waren we bijna klaar
ze ziet er voor een 20 jarige die weinig gereden wordt nog best goed uit vind ik, tot je haar voorpluk aan de kant doet

en zo ziet ze er weer normaal uit

dit was de 2e keer dat ik er op zat, daarvoor was ze 1x door iris gereden( viewtopic.php?f=10&t=420164&hilit= ) en daarvoor stond ze alweer een hele tijd stil
was opzich wel tevreden(behalve mn houding dan) en volgende week komt iris haar weer een keer rijden