Vrijdag uberhaupt eigenlijk voor het eerst met hem in de wei gereden na dus al regelmatig een buitenritje. Buiten doen we momenteel alle gangen, dus vond ik het tijd eens de wei in te gaan en bochtjes te rijden. Volgens mij heb ik Jauke verwend, want vrijdagavond, toen ik voor het eerst de wei in ging, ging het in stap wel goed (alleen was meneer zwaar shaggo
) maar in draf bij iedere bocht bokken! Hij zal het wel moeilijk gevonden hebben, bochtjes rijden
Gelukkig bokt hij echt niet hoog, net een schommelstoel dus verder geen probleem. Nou, toen meneer dus 1 rondje gedraafd had zonder bokken meteen gestopt, uitstappen en afstappen. Dacht, goed is goed. Nou dat bleek, vandaag maar 1 keer gebokt en de fotograve was gelukkig net te laat 
Rustig stappen:

Lachen naar het vogeltje

Drafje (handen rechtop en boven de schoft
ps: )
Nog meer draven...

Lekker shaggo paard

En nog even stappen (na 2 rondjes links in draf en 3 rechtsom. Huub vind dat ik hem maar verwen, maarja, hij is pas 3 dus 15 min in de wei rijden is al lang zat. En braaf is braaf!)

En nog even zijn nieuwste kunstje, lachen!

Zie mij staan met m'n vingertje
ps: 
En, hoe vinden jullie het? Brand maar los met het commentaar, maar wel een beetje lief he
Jullie zien er leuk uit samen
lekker rustig