Ik had al een keer foto's gemaakt bij Marijke (hunter87 @ bokt) en nu dus weer. 
Ik heb ook nog foto's van Anouk en Kim (Kim is Nimber op bokt, Anouk, geen flauw idee... wist niet dat ze ook op bokt zat maar aangezien Kim haar voorlas dacht ik dat de foto's vast wel bij haar terecht zouden komen
) maar die zet ik er nu even niet op omdat ik niet weet of ze het op prijs stellen als ik die hier neerkwak.
(die mail ik dus wel ofzo)Oh ja, ik heb net sinds gisteren deze digi en dit was de eerste keer dat ik hem gebruikte, maar er zitten toch wat foto's bij die ik best goed geslaagd vind.

Hier de foto's van Marijke en Hunter:

Halthouden, met losrijden

Losrijden (ze was al zo'n beetje klaar met losrijden toen ik aankwam)

Dit vind ik wel een leuke foto.

En deze vind ik ook wel leuk.

In de proef... Ik dolblij dat de digi braaf was en scherpe foto's maakte ondanks de grijsheid van de lucht
.
Nog een keer

Het is net een filmscene met die wapperende manen...
(helaas niet zo'n scherpe foto)
Weer draf

Dit is ook wel een leuke foto...

Halthouden

Galop

Nog een keer

Nog een keer

Ennnn verrassing!! Draf

Uhh, dit was het 2e proefje volgens mij...

Leuke foto vind ik, zo van voor...

Halsstrekken

Galop

Na afloop, Hunter's hoofd

Linda (qwinty @ bokt) even op Hunter

Een of andere Z-gast. (en dan hoop je dattie niet op bokt zit
)
En nog een keer...
Misschien een beetje raar, denken jullie, dat ik geen foto's van Anouk en Kim hier neerkwak en wel die van een of andere jongen die ik niet ken, maar ik vond het op zich wel mooie foto's en met die bak en het hoedje ziet het er ook wel profi uit allemaal.
Vooral de tweede foto...Ennn als klap op de vuurpijl........

Binky!!
(het hondje van Maaike)(Misschien later nog de foto's van Anouk en Kim, als die het niet erg vinden als ik ze plaats..?
)En nog wat mijn-kleine-ponnie-foto's, gewoon omdat ik het niet kan laten:

Gekke ponnie

Yeehaa!

Pff, vind je dat al gek? Check mij dan maar eens!
(uniek, de pluizige ponnieman is meestal niet zo'n rendinges) Ohja, hij ziet er een beetje raar uit omdat ie deels geschoren is, maar het scheerapparaat ermee ophield en nu geslepen wordt enzo, en tot die tijd issie dus driekwart kaal... En op zijn hals, schouders en onder het zadel zweet ie het meest dus daarom issie een beetje half bruin (zomervacht) en half grijs (tussenvachtje - hij wordt ook geschoren omdat ie zo laat verhaart... - en deels geschoren).
De Domi had ook graag meegedaan met de wedstrijden...

(sorry voor de banketstaafverhalen tussendoor
) 

:9