Vandaag had ik weer wedstrijd op Lr Zuiderpark in Rotterdam. Dit is niet zo ver weg dus zijn we met zijn tweeen er stappend heen gegaan. Mio was superbraaf dus mijn dag kon niet stuk.
De proeven gingen fijn, 2e wel stuk minder maar was zeker tevreden. Als Mio braaf is en zijn best doet ben ik al blij
. Ow ja was 1e x ex aquo ( geen prijs) 3e met 157
en 2e proef weet niet hoeveelste maar had 145 dus niet super maar ja toch weer een wp je en daar gaat het om
. We zijn nu dus B + 4 in 5 wedstrijden en Mio is nu 4 jaar en een paar maanden. Nou hier de foto's
Deze x voor het eerst gevlochten met naald en draad, vond dat ik dat ook wel kon. Zie hier het resultaat . ( met dank aan tips die ik gevonden heb op bokt
) losrijden :
Jeetje wat kan een mens gekke bekken trekken zeg
De proef, mijn vader heeft net een nieuwe camera maar paarden fotograveren is wat moeilijker.
en even uitrusten na het rijden ( moesten ook wachten op de prijsuitreiking )
Me vader en Mio, een uniek moment dat hij er uberhaupt al bijkomt
Ik moest ook nog plassen dus me paps hem weer vastgehouden ( deze foto's moet ik echt inlijsten )
Je hoort Mio denken kriebel nog maar even door hor !! Het is ook zo ontzettende kroelkont.
Nou dit was het weer, binnenkort weer wat duidelijker rijfoto's
gefelici me je wp

Ik vind het knap van jullie alle twee dat het gewoon goed gaat! En ik kom nog een keertje langs om die bink in het echt te ontmoeten, en bij te praten met jou natuurlijk