Anky Clinic @ De Kroo

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Anky Clinic @ De Kroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:09

Vandaag kwam Anky 2 clinics geven op De Kroo (http://www.dekroo.com)
Omdat het lekker bij ons in de buurt was zijn we natuurlijk ook even gaan kijken Lachen En natuurlijk "wat" foto's geschoten (alhoewel dat nog redelijk moeilijk gaat, aangezien we niet onze eigen camera bij de hand hadden).
Het zijn er veel, dus jullie hebben wat te bekijken Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Astragirl

Re: Anky Clinic @ De Kroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:10

Waw, mooie fotos, lijkt me zeer leerrijk! Maar sommige ruiters hebben wel nogal vlaggenstokken Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:37

wat doet het paard op de 7de foto als je vanonder begint te tellen eigenlijk?

prachtige paarden zijn het wel!

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:46

Appuyeren!!! Mooie foto`s hoor!!

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:47

Hey dat blauwige jasje had ze gister ook aan bij concours Agterberg. Alleen reed ze toen zelf, dit lijkt me iets leuker want hier zie je ze egt vooruit gaan.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 18:47

pharagirlke schreef:
wat doet het paard op de 7de foto als je vanonder begint te tellen eigenlijk?

Dat vroegen wij ons nou eigenlijk ook af thuis Clown

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:51

De amazone mag in haar linker appuyement op die bewuste foto wel wat meer op links gaan zitten Clown
Was dat ANky niet opgevallen Haha! ??

LetiziaSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:53

Het was een gelaagde dag, alleen jammer dat het weer wat tegen zat, voor de mensen die het interessant vinden wie de ruiters zijn, op de 1e t/m de 13e foto zijn Chantal met ??? en Jessica Nijpjes met Showbird (of zat daar Chantal nou op?) en daar onder in het beige Miranda Weijermans met Matrichta en in het zwart Carola Pauwe met My Dream

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:13

Mooie foto's, heel scherp ook Kwijl

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:28

ik sta op de foto Tong uitsteken
http://img163.echo.cx/img163/684/bpict02038ak.jpg
bij deze ben ik de 4e van links, met die beige jas en dat fototoestel om der nek(met daarnaast mn pa en ma)

vond het erg leuk om te zien. heb alleen de 2e clinic gezien. vond het super grappig dat anky echt precies in mijn stijl lesgeeft. ikzelf rijd niet echt dressuur volgens het boekje, terwijl de dingen die ze zei die ze zelf deed precies hetzelfde zijn als dat ik doe. best wel maf.
heb ook nog een handtekening van anky voor mn mailvriendin uit australie kunnen scooren. en dat allemaal voor gratis Tong uitsteken (dat vonden ik en mn ouders nog het bizarste; geen entree en geen geld voor de wc. zie je toch nog maar weinig bij evenementen..)

friesepaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:49

wow wat een mooie paarden!!!
Het lijkt me egt supper leerzaam te zijn! Haha!

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:36

boeflover schreef:
(dat vonden ik en mn ouders nog het bizarste; geen entree en geen geld voor de wc. zie je toch nog maar weinig bij evenementen..)

Da's het mooie van die stichting (Hipische sport Zeeland).... Ze hebben geen winstoogmerk, en ze willen de paardensport toegankelijk maken... Nou, daar zijn ze zeer in geslaagd vandaag!!! Ik heb zelf een erg leuk dagje gehad, sóchtends gereden, en bij de eerste 8 geëindigd. En s'middags in de VIP tent rondstruinen...... Cool

scoebje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:05

ik sta ook een paar keer op de foto
de voorlaatse helemaal links met de lichtgroene jas
mooie foto's
mijn foto's komen er ook nog op

Odie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:17

LetiziaSA schreef:
Het was een gelaagde dag, alleen jammer dat het weer wat tegen zat, voor de mensen die het interessant vinden wie de ruiters zijn, op de 1e t/m de 13e foto zijn Chantal met ??? en Jessica Nijpjes met Showbird (of zat daar Chantal nou op?) en daar onder in het beige Miranda Weijermans met Matrichta en in het zwart Carola Pauwe met My Dream

Voor de nog geinteresseerderen onder ons, hier nog wat pittige details Knipoog :

Chantal Nijpjes zat op de 11-jarige zwarte ruin Maquire (heette vroeger Montreal) Stokmaat 1.65. Maquire is van Hamilton x Akteur. Chantal rijdt ZZ-Licht met dit paard en Jessica rijdt er ZZ-zwaar en Young Riders mee

Jessica Nijpjes zat op de 6-jarige donkerbruine merrie Hexagon's Showbird. Stokmaat 1.56. Ze is van Rubiquil x May Sherif en loopt nu Z2

Miranda Weijermans zat op de 11-jarige donkerbruine Keur-Sport merrie Matrichta. Stokmaat 1.69. Afst. Contango x Heidelberg. Ze gaan de eerstvolgende wedstrijd Lichte-Tour starten.

Carola Paauwe zat op de 12-jarige donkerbruine hengst My Dream(hoe die voorheen heette ben ik nog steeds niet achter) Het is een Cabochon x Pantheon. Ze start hem Z2.

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:22

mooi!!!!

SuzannedG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:41

Mooooi! Ja en supermooie paardjes, hopen dat ik ook ooit met Utah op dat niveau kom Lachen

LetiziaSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:45

Odie schreef:
LetiziaSA schreef:

Voor de nog geinteresseerderen onder ons, hier nog wat pittige details Knipoog :

Chantal Nijpjes zat op de 11-jarige zwarte ruin Maquire (heette vroeger Montreal) Stokmaat 1.65. Maquire is van Hamilton x Akteur. Chantal rijdt ZZ-Licht met dit paard en Jessica rijdt er ZZ-zwaar en Young Riders mee

Jessica Nijpjes zat op de 6-jarige donkerbruine merrie Hexagon's Showbird. Stokmaat 1.56. Ze is van Rubiquil x May Sherif en loopt nu Z2

Miranda Weijermans zat op de 11-jarige donkerbruine Keur-Sport merrie Matrichta. Stokmaat 1.69. Afst. Contango x Heidelberg. Ze gaan de eerstvolgende wedstrijd Lichte-Tour starten.

Carola Paauwe zat op de 12-jarige donkerbruine hengst My Dream(hoe die voorheen heette ben ik nog steeds niet achter) Het is een Cabochon x Pantheon. Ze start hem Z2.

Tss doe maar zo en ik dacht dat ik het allemaal redelijk had onthouden Cool

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 21:53

boeflover schreef:
ik sta op de foto Tong uitsteken
http://img163.echo.cx/img163/684/bpict02038ak.jpg
bij deze ben ik de 4e van links, met die beige jas en dat fototoestel om der nek(met daarnaast mn pa en ma)

Jaa, dat heb ik natuurlijk expres gedaan Schijnheilig Ik dacht daar sta jij, dus dan maak ik even een foto Schijnheilig

Lisanne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:07

wow, Kwijl
echt prachtig Haha!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 08:12

Geweldige foto's!
Super!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 09:12

Mooie foto's.

Hoop zelf ook nog eens op dat niveau te rijden. Ben nu ZI met 1 winstpunt, maar ik vind het allemaal erg moeilijk!!