Ze hebben de hele week in een ander stukje land gestaan waar wat meer gras stond, dus ze heeft al weer wat een grasbuikje gekweekt wat ik niet zo fijn vind, dus die moet er weer afgewerkt worden
Vandaag heb ik haar even gelongeerd, zo grappig zo'n kleintje aan de longe, heel wat anders dan zo'n grote fries! Heb een beetje moeten inproviseren voor een longeersingel. Deze heb ik niet voor Hanna, dus heb ik het schoftstukje van mijn oude tuig gebruikt. Kon de staartriem er niet aan doen omdat Hanna allemaal plekjes onderop de staartwortel heeft. Nou ik heb het geweten, het singeltje schoof steeds wat op de hals ... Volgende keer maar weer iets anders bedenken ... Hopelijk zijn de plekjes dan weg, heb het vandaag weer goed behandelt met Betadine.
Ook zitten de touwtjes niet helemaal goed, moet even het singeltje wat veranderen zodat ik ze lager vast kan zetten op een of andere manier, misschien kan ik er wel een ring o.i.d. op laten zetten, gebruik het singeltje toch niet meer voor het mennen

Hier de foto's!

Ik weet niet waar die kleine al haar energie vandaan haalt ... Na het longeren, zo'n half uur, was ze nog niet moe en zweette ze ook niet eens, geeneens wat vochtig op de plekken! Heb haar toen nog even los gedaan en toen ging ze lekker vliegen ... Gek beest

En tot slot nog een filmpje
filmpje 2.mpg

) haha veel plezier