bij het inspringen wilde ze niet meer over oxers springen. ik was namelijk een week daarvoor door een oxer heen gevallen. dus daar was ik redelijk zenuwachtig over, aangezien hindernis 2 en 3 oxers waren.
Ik ben na 2 weigeringen toch over hindernis 2 gekomen. hindernis 3 en vier sprong ze super, hindernis 5a ook nog. maar omdat ik wist dat ze er aan de rechterkant langs zou willen gaan tuurde ik boven de sprong al naar links. was misschien een beetje dom want uiteindlijk ging ze helemaal naar links en stopte ze vanuit galop, dus ik rolde er aan de rechterkant af. Heb daar helaas geen foto van. staat wel op de video, ik kan er dus vaak van genieten.
was verder wel een geslaagde dag. het was voor haar een hele prestatie want ik spring nu een jaar met der en ze is al 2 jaar niet van het erf af geweest dus het was ook weer haar eerste buitenrit.
genoeg gel*ld, kijk zelf maar (zijn er niet zo veel van het springen)
Knotjes

Haar lieve hoofdje

Hindernis 3 (kijk hoe 'goed' ik mee naar voren ga)

Hindernis 5a

Net gevallen

Dit is Under Cover (v. Sammertini, v. Samber) Anniek's (u_c_lover) Paardje, zij was ook mee.

Nog een paar foto's van Christa op Senaat (v. Democraat)
Hindernis 1

Hindernis 3

Hindernis 5a

Commentaar mag natuurlijk denk er alleen wel aan dat ik met een dressuurzadel spring. Christa zit overigens niet op bokt dus die heeft niet zoveel aan het commentaar. Talishe heeft ook echt een giga grasbuik maar ja ze staat dan ook lekker de hele dag buiten.
sorry voor het lange verhaal. volgende keer zal ik het korter houden.
) en ik zou wat minder vroeg van te voren gaan losrijden... maar dat had ik al gezegd
succes met je volgende springwedstrijd!
echt een heel mooi paard is dat! (Under Cover ook hoor
succes verder ! Het gaat wel lukken hoor