Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sorry ben me aan het vervelen 
mariellexxx schreef:Mooi paardje zeg !!! Ik weet zeker dat als je haar zo een tijdje doorrijdt er veel voor terug krijgt. Probeer alleen omhoog te kijken .. je zoekt geld zeker ?
...ik heb ook al gereden met een dubbelgebroken bitje met koper ertussen...dat ging wel beter voor mijn gevoel...denken jullie dat een ander bit beter is? of dat ik haar gewoon eerst een paar maanden de tijd moet geven? pharagirlke schreef:mariellexxx schreef:Mooi paardje zeg !!! Ik weet zeker dat als je haar zo een tijdje doorrijdt er veel voor terug krijgt. Probeer alleen omhoog te kijken .. je zoekt geld zeker ?
=>Ik weet dat ik naar beneden kijk, omdat ik zo bezig ben met haar hoofd/hals. Ze loopt namelijk bijna constant achter de teugel waardoor ik geen druk krijg
lezen!
tis een leuk paardje, knap koppie zit er op
Bedankt voor je bijval
,
. mariellexxx schreef:
Ik had het zeker gelezen, maar ik wou gewoon nog even neerzetten dat ik er ook zo over dacht .. ik haat al dat gequote * doe ik nu weer maargoedBedankt voor je bijval
geen dank

haha 

Gelukkig is het (mede door grace) altijd goed afgelopen.
En hier een stand foto, kijk naar haar kogels en je weet waarom ze met vervroegd pensioen is. Naar een foto van Belmondo word momenteel hard gezocht, ik moet ergens een papiertje hebben met foto+beschrijving van het KWPN uit een hengstenboekje ofzo.
naja veel sucses verder
leuk paard...ik heb een pony..die Ramona heet..best wel ondeugend en eigenwijs...maar wel een superlekkerding

Fleurtje100 schreef:Grace is trouwens het braafste paard wat ik ooit gekend met mijn 9 jaar reed ik er al mee buitenGelukkig is het (mede door grace) altijd goed afgelopen.