Velvet Black in Maple Red @ Clinic

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ziolette

Velvet Black in Maple Red @ Clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 13:06

Vandaag hadden Velvet (v. Karandasj) en ik onze eerste clinic samen. Er wordt dit weekend bij ons op stal een clinic gegeven door Mary Calis en zojuist zijn Vellie en ik dus aan de beurt geweest. We hebben niet zoveel foto's met de digi gemaakt maar hier toch een paar (de rest staat op de gewone camera). Wees niet te hard met de kritiek, Velvet is pas sinds 15 mei terug van africhting en dit is pas de 3e keer dat ik haar zelf dressuurmatig rijd (ik heb nog wel een paar buitenritjes gemaakt sinds ze terug is). Ze is nu iets meer dan 1,5 maand onder het zadel. Ze was hartstikke braaf, we zijn heel trots op haar Lovers .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sabientjeuh

Re: Velvet Black in Maple Red @ Clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:16

Leuk paard:D ik vind die laatste foto er mooi uitzien... Hoewel het neusje er wel verder uit mag. Maar ze is nog jong dus dat komt wel goed:D Succes met haar.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:24

heejjjj ,vellie!!

Wat gaaf om weer foto's van haar te zien,gaat het rijden goed??Zal vast wel,ze is zo lief!!

Zei Mary Calis nog wat van vellie????
enne wanneer ga je wedstrijden rijden???

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:25

leuk paard, echt een mooi ding.
wat is ze staart trouwens mooi dik zeg Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:51

Ik zat ook echt zo te kijken: DIE STAART Vingers aflikken ohhh wat ben ik jaloers!
Ze doet t echt al goed zeg, zeker als ze nog maar 1,5 maand onder het zadel is!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:51

Ziet er al heel goed uit, voor de tijd dat ze onder het zadel is, wat fijn dat het zo kalm en ontspannen oogt Knipoog

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-05 16:16

Ja, ik mag beslist niet klagen over die bos haren die aan de achterkant hangt Knipoog. Ze heeft gelukkig ook meer voorpluk en manen dan moeders, vooral de voorpluk van moeders is om te huilen (een paar sprieten, dat is alles, meer is het ook niet geweest en tenzij ik er extensions in laat zetten zal het ook niets meer worden Clown ).

Velvet wil graag werken, heeft idd nog wat moeite om uit te schuiven met d'r hals en met het neusje eruit te lopen, maar dat komt vanzelf wel goed. We zijn immers net bezig. Ook aan de galop moet nog gesleuteld worden, ze heeft nogal moeite met de rechtergalop vooral met mij. Ik heb een evenwichtsstoornis en tegen de tijd dat we aan de galop toekomen ben ik erg moe (moeite met balans) en zij ook (evens moeite met haar balans), dus dat gaat nog niet zo goed. Maar geduld is een schone zaak, komt allemaal vanzelf wel we hebben geen haast Lachen .

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 13:07

Hier nog een paar foto's van de clinic vandaag liep Velvet bij een stalgenootje onder het zadel. Cap eigen keus, commentaar leest ze verder ook niet want ze zit niet op bokt Knipoog.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:20

Vellie Haha!

Ze is gaaf geworden Simon. Ik vind haar persoonlijk bij jou leuker lopen dan bij je stalgenoot (werkt voor mijn gevoel terug aan de voorkant).
Ik zou zeggen, ga zo door en jullie komen er zeker weten!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:07

zie ik daar een anky dekje???

ik vind toch dat ze daardoor wat lekkerder loopt Schijnheilig
haha,nee hoor,ik vind de foto's van jou ook wel ontspannender tonen,maar ze blijft een knappe meid,toch stiekum een dressuurpaardje... Haha!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:15

Velliiee!!!
Ze ziet er echt super uit!
leuke foto's ook Ja

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-05 22:12

kimmie261 schreef:
zie ik daar een anky dekje???

Nope Bloos , dit is een nepper maar ook hier loopt ze prima mee Haha! .

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:46

Leuke foto's Vingers aflikken Het is echt een heel leuk paardje om te rijden, en zo braaf, had ik niet gedacht toen ze bij ons als veulentje over de draden bij d'r moeder vandaan sprong en ipv terug naar mama te willen doodleuk nog een weitje verder sprong..................En een soort flik flak s makend op stal stond als je mama even weghaalde tijdens het afspenen...........We hadden altijd het idee dat deze tante zich niet zo snel zadelmak zou laten maken, de 1e keer dat ik erop ging bij Kimmie261 had ik wel verwacht gelanceerd te worden en vertrouwde ik de foto's die ik had gezien met Theelichtje erop niet helemaal Haha! Haha! ( je kan een heleboel doen met fotoshoppen Haha! ) maar ze was ( en is) nog steeds superbraaf!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:57

tsssssssssssssssssssssss....wat een vertrouwen in mij zeg.... Tong uitsteken