om te genieten van de natuur en een totaal andere manier van rijden....Toch heel wat andersw dat Western rijden, niet helemaal nieuw (heb ooit een keer les gehad) maar het heeft mn hart gestolen.
Geen spectaculaire foto's omdat het veelal om buitenritten ging, waarij ik helaas m'n camera niet mee durfde te nemen
.Ook geen 'echt' western paardje, maar zeker wel eentje waar ik goed mee op kon schieten, en voor die paar basis oefeningetjes die ik gedaan heb was ze prima.
Effe lekker poetsen en elkaar wat leren kennen, volgens de eig, was ze nog nooit zo schoon geweest >;)
De tip dat het vastzetten van een paard aan een touwhalster niet zo slim is, was tegen dovemans oren gezegt .....helaas
Nadat ik braaf de hele tocht mn cappie op heb gehad, kreeg ik een cowboy hoed aangereikt (eindelijk dacht de eig, want ik wou hem onderweg niet op)
Tjee dat ding maar afgedaan, was 2 maten te klen en nu ik de fotos zo zie staat ie ook nog eens voor geen meter
Volgens de cowboys was het erg duidelijk dat ik Engels reed.....na en ik nog wel zo m'n best doen om met 1 hand te rijden, (dan leek het ergens misschien nog wat op western rijden
, maar ben zo stiekumpjes aan het rondneuzen wat zo'n zadel kost ahum ahum daar wordt je niet vrolijk van........
voorlopig geen western outfit voor mn haflinger
...super leuke foto's zeg!!!en wat een leuke pony heb je gehad op die vakantie.
.het western stijl staat je echt perfect!!!is wel wat voor jouw
gr emaartje
*