Maroush @ L-springen hengelo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

Maroush @ L-springen hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 10:49

Afbeelding

Afbeelding

niet echt de mooiste foto's maar toch leuk dat er een paar zijn gemaakt.

Ze ging eindelijk weer eens foutloos rond, helaas een balk in de barage. was een snelheidsfoutje. De tijd was wel heel goed. uiteindelijk waren we 8ste.

Dressuur ging ook goed. Helaas geen foto's van, en een kl*te uitkomst, 156-2 mijn vader vergiste zich maar ik had zelf ook een foutje. Iig was het weer voldoende.

Commentaal over mijn houding......... ga je gang

Kristie

Re: Maroush @ L-springen hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:26

Leuke foto's, die eerste foto vind ik erg leuk.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:28

je ellebogen op de 2e foto maar dat je zelf denk ik ook al wel gezien je handen gaan nog niet ect mee naar voren maar dat kan ook momentopname zijn

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:29

Leuke foto's hoor!
Probeer wel goed rechtop te blijven zitten (je kijkt wel goed naar de ovlgende hindernis)
En op de laatste foto mogen je armen iets meer tegen je lichaam, het is niet erg storend en op de eerste foto lijkt het al beter!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:38

Gave foto's!
Als ik naar deze 2 foto's kijk zou ik proberen je kont iets meer boven het zadel te houden.
Tot zondag!

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 11:44

none schreef:

Probeer wel goed rechtop te blijven zitten (je kijkt wel goed naar de ovlgende hindernis)

Tja was mijn barage rondje, op de eerste foto kijk ik recht in de camera, daar moest ik met u turn naar de volgende hindernis. Op de foto die daaronder staat moest ik haar even goed op de achterhad zetten en opdrukken omdat ze anders te vlak werd. vandaar dat ik daar wat met mijn armen wijd zit, even geen onafhankelijke zit. benen en armen deden even hetzelfde. (of er zit natuurlijk schimmel onder Tong uitsteken ) maar dat hoort natuurlijk ook dan niet. Jammer dat er geen foto van mijn vader van dat moment bij staat want die deed zelf rustig mee aan de kant en trok ook even extra zijn been op.