Het zijn niet de spectaculairste foto's, de ring die ik afgezet had was wat klein bedacht ik me tijdens het longeren, en ze was ook al een fikse tijd niet meer gelongeerd, dus het was weer even wennen.
Ze was eigenlijk heel braaf, daar was ik wel blij mee. Ze loopt wel liever op de rechterhand dan op de linkerhand
Venetia is een Jazz x ster v. Contango x ster v. Saluut.
Haar volle broer staat nu bij Bart Bax voor de pavo cup, dus ik ben benieuwd..
Op 24 juni gaat ze naar de keuring in Wamel. Ze is niet zo super voorbereid als de meeste merries, maar we zullen wel zien.
Ze is drachtig van Florencio.
Ow ja, en de dag voor deze foto's heeft ze heel hard haar hoofd gestoten aan een balk in de stal. Onze jonge paarden staan altijd buiten (in weer en wind) zodat ze gezond opgroeien, daarom zijn ze in de stal wat onwennig. Het vriendinnetje van Venetia schopte een paar keer hard tegen de muur, en toen dacht zij dat ze wel omhoog kon maar helaas stootte ze haar hoofd tegen de balk boven haar stal. Ze had het eigenlijk niet verdiend want ze was erg braaf geweest maar goed, die dingen kun je toch niet voorkomen..
Er zit zalf op, vandaar dat het wit is.
Nou, daar komen de foto's.
Ze is aan het nadenken, kijk maar naar haar oren

Ze werd al een beetje moe, dus even belonen..
Commentaar mag, maar houdt er wel rekening mee dat er nog weinig met haar gedaan is, dus dingen als buiging in wendingen enzo komen nog niet bij haar op.
Ik hoop over een weekje of zo weer foto's te maken, hopelijk zijn er dan wat mooiere bij, ze was wat matter vandaag.
lijkt een mooie draf te hebben (dat achterbeen
)
wow, ik wou dat ik zo'n paard had. Ik ben helemaal gek van contango
Maar goed nu rijdt ik haar een jaar en 9 van de 10 keer voel ik haar reactie aan komen en ben ik haar voor, en ik heb er nu een super fijn paard aan wat met de dag beter wordt, natuurlijk heeft ze soms haar dagen maar dat heeft elk paard, afstamming maakt daarvoor niet uit!