Mijn kleintje op wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn kleintje op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:34

Ondanks het ontzettende slechte weer zondag toch op het veld wedstrijd gehad. Ik moest om 3 uur en 10 voor half 4 dus had gelukkig niet te maken met die flinke regenbuien die er vielen. Alleen met in rijden wat last gehad van druppels. Bob was erg druk gisteren, en ik ben dan ook met losrijden eraf gevallen/gesprongen. Er kwam een ander paard het veld op en de ruiter hield hem niet echt, dus dat vond Bob een goed moment om “los” te gaan. Hij rende hard bokkend op een plas af en ging midden in de plas staan bokken, ik bleef eerst nog redelijk stabiel zitten, maar daarna moest ik er toch echt aan geloven, ik bleef me als secondelijm aan zijn hoofd vasthouden om niet te vallen, dus lande ik uiteindelijk gelukkig op mijn benen in de plas. Mijn dekje en rijbroek was iets nat, maar goed gewoon met goede moed door blijven gaan! Toen ik de ring in ging voor mijn eerste proef, was het weer raak en begon hij nog een paar fikse bokken te geven. Helaas was AmberR net te laat met schieten, maar we hebben in ieder geval wel zijn lancering op foto (hij springt eerste de lucht in, en geeft in de lucht een fikse bok). Hij was dus erg druk zondag.

Afbeelding
De lancering, helaas hebben we geen foto’s van de bok zelf, die zijn ook trouwens te schokkend Knipoog Hij zet zich eerst af in de lucht, om vervolgens een keihard bok te geven. Je ziet op de foto als dat ik wist wat er zou komen (aangezien ik al gevallen was) en trek zijn hoofd in ieder geval al snel omhoog.

Afbeelding
Helaas was ontspanning ver te zoeken, het was 1 grote tikkende bom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Groeten

Afbeelding
Tussen de proeven door.

Afbeelding
Momentopname voor de plotselinge omdraai.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik was overigens 2 keer tweede met 158 en 165.

Bij mijn tweede proef schrok hij voor de proef van een paar planken die naast de ring lagen, dus hij schoot heel hard om. Toen zei de jury, zo jij krijgt sowieso al een goed cijfer voor je houding en je zit, dat jij bleef zitten zeg Haha! Dus ik natuurlijk roepen, heb je die bokken voorheen niet gezien, maar dat had ze niet gezien...

Snoevie

Re: Mijn kleintje op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:38

zo dat moet een flinke bok geweest zijn zeg!gefeliciteerd met je prijzen,ik zou het je niet nadoen Lachen

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:40

haha die eerste foto is toch wel heel erg gaaf!!!

Gefeliciteerd met je punten!

Lisanne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:12

die koppie Lovers
Gefeliciteerd!

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:17

Haha agh over een paar dagen lach je erom..ik zou al meteen dubbel liggen. Maar goed ik ben erg nuchter op wedstrijden.Clown Je hebt toch wel goede punten gehaald ondanks dat de ontspanning ver te zoeken was. Agh volgende keer haal je 180 punten:+ als hij ontspannen is.

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:24

Balen dat je paardje zo druk was! Wel posiief dat de jury had gezegd dat je een goede zit hebt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:27

Ow maar ik ben ook niet bang voor hem hoor haha... op de foto zie je ook dat ik alweer aan het lachen ben! Maar dit zijn helaas niet normale bokken zoals je ze altijd ziet.. Ik lach altijd om zijn bokken, terwijl ik ze eigenlijk heel serieus moet nemen.

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:36

He goed gedaan!!
Gefeliciteerd, wat een drama dat veld.
Nu weet ik weer waarom ik liever niet op gras rijd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:42

Ja ze hadden het veld al verplaatst zodat ik niet in de modder hoefde te rijden. Op oud-beijerland was het trouwens nog slecht afgelopen haha, had je mijn punten gezien? Er ging een kudde schapen op hol, en dat vond Bob niet zo prettig! Ik vind in principe gras wel prettiger dan een bak!

madelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:50

ik las in je profiel dat ie maar 1.63 m is. jezus dat had ik dus echt niet verwacht. hij lijkt enorm! in ieder geval: goed gedaan hoor Lachen volgende keer worden het hogere scores Knipoog

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:26

Gefeliciteerd! Weet je, hoewel je paard erg druk was, vind ik zijn algehele houding er beter uitzien dat op de foto's die je pas plaatste. Hij drukt zich hier en daar wat op, maar loopt lang niet zo opgekropt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:28

Ik denk ook dat het ermee te maken heeft dat hij zondag jollig en opgewekt was, en tijdens die andere foto's (in de les) erg kwaad was voornaamlijk...

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:00

ShannaY schreef:
Ja ze hadden het veld al verplaatst zodat ik niet in de modder hoefde te rijden. Op oud-beijerland was het trouwens nog slecht afgelopen haha, had je mijn punten gezien? Er ging een kudde schapen op hol, en dat vond Bob niet zo prettig! Ik vind in principe gras wel prettiger dan een bak!

Ooo ik dacht al, hoe kan dat nou?? Ach gut
Maar ja een kudde schapen daar kun je niet tegenop Haha!
Balen dat ik je helemaal niet gezien heb, heb nog gezocht maar kon je nergens vinden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:04

Dat vroeg ik mezelf dus ook al af. De eerste proef ging gewoon slecht, maar de tweede proef ging wel heel lekker. Die schapen waren echt heel druk! Ik wist niet dat schapen zo druk konden zijn, heel hard loeien (echt loeien, het was geen gebler meer) en heen en weer rennen!
Ik heb je in de binnenbak zien rijden, toen je een aanvaring had met iemand die je in de wegreed tijdens je schouderbinnenwaarts, daarna moest ik snel opschieten want ik was te laat!

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:05

Ziet er goed uit, je ziet dan wel dat ie erg gespannen is, maar hij kan lekker lopen hoor!
Gefeliciteerd met je 2e plaatsen Haha!

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:13

ShannaY schreef:
Dat vroeg ik mezelf dus ook al af. De eerste proef ging gewoon slecht, maar de tweede proef ging wel heel lekker. Die schapen waren echt heel druk! Ik wist niet dat schapen zo druk konden zijn, heel hard loeien (echt loeien, het was geen gebler meer) en heen en weer rennen!
Ik heb je in de binnenbak zien rijden, toen je een aanvaring had met iemand die je in de wegreed tijdens je schouderbinnenwaarts, daarna moest ik snel opschieten want ik was te laat!

O nou mooi is dat!!
Je had best even kunnen gillen hoor!! Clown
We doen t gewoon nog een keertje over!!

Uriel4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:23

gefeleciteerd met je punten Haha!
jah , moet wel een serieuze bok geweest zijn !
Knipoog

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:28

Toch nog goeie punten!
Het ziet er idd verre van ontspannen uit Haha!
Knap dat je dat dan toch nog zo bij elkaar hebt weten te rijden! OK dan!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:31

Mooi paardje heb je Haha!
Die ene foto met de plotselinge omdraai, daar kun je al zien dat ie weg wilde..
Gefeliciteerd met je prijzen en winstpunten Haha!

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 12:46

leuke foto's joh, ziet er zeer netjes uit *LOL*

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:04

Ziet er wel stoer uit je paardje. Ondanks de omstandigheden zo te zien goed gereden.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:21

Hihi gekke bob, volgens mij draaide ie gewoon om omdat ik op dat moment aant zingen was: "Harry is de allerwildste cowboy HIHA"
Op de foto's vind ik het er meer gespannen uitzien als in je proef! Toen zaten er ook heel veel redelijk ontspannen stukken tussen!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:32

idd balen datje paard zo gespannen was.
maar zeer positief dat je jury heeft gezegt dat je een goed punt voor je houding en zit kreeg.
netjes hoor.
vind het er toch nog niet zo slecht uitzien hoor!
toch nog best mooie foto's opgeleverd!
achja, volgende keer beter Knipoog
Btw nog wel supergoede punten hoor.
aangezien je zelf zegt dat hij zelf zo gespannen was.
dus toch niet zo slecht gereden als je dacht Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:37

miesie schreef:
Hihi gekke bob, volgens mij draaide ie gewoon om omdat ik op dat moment aant zingen was: "Harry is de allerwildste cowboy HIHA"
Op de foto's vind ik het er meer gespannen uitzien als in je proef! Toen zaten er ook heel veel redelijk ontspannen stukken tussen!

Je had beter kunnen zingen "Bob is de schrik van elke cowboy, Bobby is de allerwildste ruin" }> Haha! "Jumpen draaien vliegensvlug, niemand zit lang op op me rug" Sigaar Bobby, Bobby de ruin Haha!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:45

eigelijk heet bob geen bob maar bok!!(geintje) Bloos
het blijft gewoon een raar paard (positief gezien) eentje waar je niet op uitgekeken raak. Haha!
Heb je al wat gehoort van het bit, of is het al uit. mmmmm rare zin, hopelijk snap je het Knipoog