Lindy =)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maarloesx

Lindy =)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 17:40

Hay hay.. dit isz mijn pony'tje. Ik zoek het vorige baasje van haar... duz als je haar herkent en weet wie t vorige baasju was.. zou ik dit heel graag willen horen Bloos Knipoog Ik weet dat sommige fotowsz er niet uit zien maar anders stonden er oowk zoo weinig fotowsz op Clown .. hahha:P kweet nie of de fotowszz het doen hoa want kwaz ffn vergeten hoe t ook alwea moest Clown Cool

[img]C:\Documents and Settings\Marloes.MENSINK.000\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]

thatsss mijn lieve pony in de wei Bloos

[img]C:\Documents and Settings\Marloes.MENSINK.000\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]

dat ben ik op de pony Tong uitsteken

Een hindernisjuuh Clown Knipoog ((let bij alle fotowsz niet op de houding want zit niet op lesz enzow mja... ik wil graag wel horen als ju iets aan te merken hebt want leer ik alleen ma van ))

oowk hindernisz.. Tong uitsteken
[color=#BF00BF]
~xxx~ mij

Irismacho

Re: Lindy =)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:41

Wespel78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:41

Ik zie helemaal niks....

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 17:42

ze doen het niet maar let ook een beetje op je schrijfwijze ( geen msn-taal!) je moet de foto's ergens oploaden

maarloesx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 19:22

sorry Bloos ging een beetje mis hoop dat t nu goed gaat en anders dan weet ik t ook niet meer Vingers aflikken Tong uitsteken Clown

Afbeelding

ik op mijn pony =) Clown

Afbeelding

hindernis Knipoog

Afbeelding

heb ju comentaar op mijn wijze van rijden of wat anders.. dan hoor ik dat graag Pling Cool