Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

voor de leuke positieve reacties
meer zijn er altijd welkom 

Miss_Blimm schreef:Onderste lijn mag los en zorg dat het bontje achter recht zit

kben het alleen wel met miesie eens 
nu maar hopen op je nieuwe singel 
miesie schreef:Ik vind het er erg gespannen uitzien.. ik zou als ik jou was de eerste keer die pessoa als een slof doen, dus tussen de benen vastmaken.. Zo kan ze niet lekker over haar rug gaan lopen!
Deze stand is bedoeld om je paard meer op te richten!
en dan gaan we echt aan het werk

..*bloos* 
teqil_mikey schreef:miesie schreef:Ik vind het er erg gespannen uitzien.. ik zou als ik jou was de eerste keer die pessoa als een slof doen, dus tussen de benen vastmaken.. Zo kan ze niet lekker over haar rug gaan lopen!
Deze stand is bedoeld om je paard meer op te richten!
nee het ziet er ook nog niet echt onspannen uit het was ook haar eerste keer ze snapte der echt helemaal niets van ik kon heb idd beter tussen haar benen door doe maar dat kon niet want ik had daar geen ringen![]()
en ik weer ook dat hij nu op opgerichte stand staad maar dat komt dus door dat ik geen goeie singel heb maar dat komt binnen kort!en dan gaan we echt aan het werk

TiNa_JoinTy schreef:Ik heb ook geen ringen om mijn singel maar ik doe altijd gewoon die 'touwen' door me singel en dan dat klikje weer aan het touw vast maken
snap je t nog
Misschien zie je het hier een beetje
http://img.photobucket.com/albums/v490/ ... 02goed.jpg
Maargoed! wel erg leuke pony !

BonnYPonY schreef:hee mies,
voor de eerste keer vind ik het er nog best netjes uit zien, je kan wel zien dat Tequila het nog niet helemaal snapt, maar dat komt vast wel![]()
Nog veel suc6 met oefenen!!