En sven en ik krijgen ook al een weer aardig tijdje les van hem
Eef heeft gister even wat foto's gemaakt!
Sven had er zin in
Hahah een beetje 'aparte' foto
Van de andere kant
Oxertje
Nog een oxertje
hahah ezeltje strekje
De mooiste
Close-upje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En sven en ik krijgen ook al een weer aardig tijdje les van hem
Sven had er zin in
Hahah een beetje 'aparte' foto
Van de andere kant
Oxertje
Nog een oxertje
hahah ezeltje strekje
De mooiste
Close-upje
Ziet er goed uit.. Wiesje schreef:Mandy, het valt me eigenlijk bij elke springfoto van jullie op dat je altijd naar beneden kijkt. Bij springen is het de bedoeling dat je voor je uit 'naar de volgende hindernis' kijkt. Misschien kun je Ronald eens vragen om daar extra aandacht aan te besteden.
Jullie zijn trouwens wel een supercombinatie ! Trouwens Eveline en Sven ook hoor ! En ontzettend mooi om te zien dat sven in eigenlijk elke disipline toch wel heel goed scoort!
Maar het kan natuurlijk ook wat vertekenen en het was ook absoluut niet negatief bedoel joh! Puur een aandachtspuntje

ja maar ik heb iets aan me ogen he dus wanneer ik meer omhoog ga kijken zie ik alles heel slecht, vandaag dat ik via benede naar omhoog kijk

)
cracker schreef:Leuke foto's, ziet er goed uit hoor!
Wel mooi dat hij naar Texel toe komt om les te geven
Heeft hij nou een vrij donkere jas aan met achterop in rood-achtige letters: ... meiden (de meiden ofzo?)
Dan heb ik hem vrijdag-avond les zien geven bij OWF
Hij geeft wel leuk les.
black_light schreef:heey..
ziet er goed uit..!!![]()
ik heb zelf ook les van hem en dat bevalt me goed..!!

Verder erg netjes hoor !!
Echt een mooie fjord! Die laatse foto is goed getimed, ziet er goed uit. .
janinetjjj schreef:Ziet er leuk uit, al moet je niet te veel knijpen ( Dan hou je je paard tegen) En kijk meer voor je uitVerder erg netjes hoor !!
Ik vind jou Fjord super leuk !!
Kuss Janine