Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
MaestroE schreef:Je hebt A-symetrisch: dat de beugel scheef hangt (van links naar rechts schuin)
maar je hebt ook schuine blokjes; dan druk je juist je hakken uit. Die zijn van voor naar achteren schuin..
Ik heb ook a-symetrische beugels en het bevalt me gewoon goed..
Okkie1 schreef:Wat me handiger lijkt voor jou probleem is met de gaatjes tang een gaatje erbij knippen

M3isSi3j schreef:Ik heb jarenlang met die dingen gereden.. vond het geweldig.. wel een beetje jammer dat ik een ernstige blessure aan allebij mn knieen en enkels heb gekregen door zn klein banketstaaf schuin blokje..
Hoe geweldig het ook rijdt, begin er niet aan want het is zoo slecht voor je enkels en knieen!

tamaraatjuh schreef:M3isSi3j schreef:Ik heb jarenlang met die dingen gereden.. vond het geweldig.. wel een beetje jammer dat ik een ernstige blessure aan allebij mn knieen en enkels heb gekregen door zn klein banketstaaf schuin blokje..
Hoe geweldig het ook rijdt, begin er niet aan want het is zoo slecht voor je enkels en knieen!
Vertel? Nooit van gehoord nl.
het is op voorbehoud.. want weet niet presies hoe het zit.. M3isSi3j schreef:M3isSi3j schreef:
bij mn enkel zijn de binnekant van mn banden helemaal uitgerekt en beschadigd doordat deze altijd alle klappen moeten opvangen want mn buitenbanden worden wel ondersteund.
Bij mn knieen is het ongeveer gelijk. JE knie is omringt met bezen, banden en spieren. Alle banden in mn hele lcihaam zijn slecht, is gewoon een aangeboren afwijking waar je geen last van hoeft te hebben. Ze zijn heel erg lang en stug van structeur en bij de minste belasting scheuren ze dus in. Om dit te voorkomen moeten de spieren en pezen die er om heen liggen de functie van je banden die dus eigelijk maar minimaal functioneren opvangen en dsu extra getraind zijn.
Doordat ik met schuine blokjes reed (lees al 8 jaar lang min 1,5 uur per dag!) waren de spieren rond om mn knie niet gelijk getraind. Je knieschijf loopt normaal gesproken door een soort groef in je knie, doordat de ene kant van mn knie beter bespierd was werd mn knieschijf die kant op getrokken en hij liep dus niet meer door die groef maar over de rand ervan. Dit veroorzaakte slijtage aan mn kraakbeenlaag onder mn knieschijf en overbelasting van menisces en kruisbanden doordat ik bij pijn anders ging lopen.
Zoiets was hethet is op voorbehoud.. want weet niet presies hoe het zit..
klomp schreef:he ik heb hetzelfde!! mijn knie is ook totaal versleten (onderkant knieschijf). heb nu dag in dag uit pijn!! maar ja ik mag pas als ik ongeveer 50 ben een nieuwe knie....helaas.

knolliepower schreef:ken iemand die ze heeft, daardoor liggen haar benen heel raar, ziet er niet uit