Iwan @ dressuurwork (Z2)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Iwan @ dressuurwork (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:40

Leuke pony, maar je beenhouding lijkt me alles behalve constant. porbeer ze netjes ontspannen aan je paard te houden. Het te groot vind ik wel meevallen. Handen mogen meer rechtop en pony wat meer lengte in de hals.

Iwandy

Iwan @ dressuurwork (Z2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 21:40

Ik was vandaag in de Z-ring aan het trainen en mijn moeder had wel zin om wat foto's te maken. Haha!
Hier en daar wat geworstel met de zoomknop Clown maar ik ben er hartstikke tevreden mee hoor mam! Knipoog
Er zijn niet veel foto's genomen van de oefeningen. Het zijn meer 'tussendoorfoto's'.
Nou genoeg gepraat, hier zijn ze Ja :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Appuyeren:
Afbeelding
en weer een gewone:
Afbeelding
Commentaar en tips zijn welkom, maar a.u.b. niet dat ik te groot voor hem ben, want daar kan ik nu eenmaal niets aan veranderen Knipoog
Groetjes Irene en Iwan

vanRijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:41

Mooi paardje heb je daar!
Enige commentaar wat ik helaas toch een wil geven:

Zorg dat je je onderbenen wat verder naar achteren legt!!
Nu zitten je schouders, heupen en hakken niet op zelfde verticale lijn...
ik weet dat het waarschijnlijk lastiger is op een kleiner paardje, maar het toont echt 10 x zo mooi!

Succes!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:44

Vind dat ie voor een Z pony niet genoeg zn achterhand er onderzet in de galop. Zn draf vind ik we mooi. Je beenligging is inderdaad erg storend.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:48

Mag ik je even complimenteren met je geweldige haardos... Wow zeg, wat ben ik jaloers op de amazone haar staart...

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 21:50

Jullie hebben helemaal gelijk!
Mijn onderbenen steek ik op bepaalde momenten teveel naar voren en dat is dus niet zo mooi.
Ik oefen daar al een tijdje op en gelukkig gaat het beetje bij beetje vooruit Knipoog
@ liza van loon: het zijn natuurlijk wel momentopnames en dit was een training, in de proef verzamellen de meeste mensen hun paarden zowiezo meer dan in de training. In werkelijkheid valt het namelijk mee.
@ Barbara_m: Dankje! ben hier zelf ook erg blij mee Haha!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:56

Haha, ik wilde precies hetzelfde zeggen barbara! Er zitten mooie foto's tussen! Inderdaad goed op je zit letten.. Met die onderbenen is denk ik ook een beetje lastig omdat je op een vzh-zadel rijd. Dan heb je dat ook sneller..

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:18

Onderbenen is idd een punt om op te trainen. Ik vind foto 3 erg mooi, heb het idee dat hij zich af en toe iets vast houd in zijn bovenlijn. Maar op foto 3 ziet het er heel los uit, met een mooi ondertredend achterbeen.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:23

blijven letten op je onderbenen maar verder leuke pony!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:08

Barbara_m schreef:
Mag ik je even complimenteren met je geweldige haardos... Wow zeg, wat ben ik jaloers op de amazone haar staart...

Haha! Ja dat is een fraaie paardenstaart Haha!.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:11

Bloos Bloos Bloos ik dacht dat het een grapje was.. Bloos maar toen zag ik in je profiel dat je al z1 was.. Schaam... Bloos
Je heb wel een onwijs leuke pony! Lekkere hals zit er op Ja

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:17

Mooie pony zeg! Hij neigt af en toe wel een klein beetje tegen de hand te komen. Maar ik vind je er niet echt te groot voor hoor! In een dressuurzadel zal je misschien fijner kunnen zitten.

syweniro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 11:54

MissDonna schreef:
:o Bloos Bloos ik dacht dat het een grapje was.. Bloos maar toen zag ik in je profiel dat je al z1 was.. Schaam... Bloos
Je heb wel een onwijs leuke pony! Lekkere hals zit er op Ja

Je moet inderdaad je onderbenen stiller houden...misschien moet je maar eens gaan zeuren om een dressuurzadel bij je ouders? Knipoog Je bent tenslotte wel Z2 en dat mag ook wel eens beloont worden... en ik wil niet zeuren maar misschien is het ook eens tijd voor leren rijlaarzen want deze zitten maar tot halverwege je kuit en dat staat niet zo mooi. Het helpt ook vaak om je benen in een wat mooiere houding te houden.
Jullie zijn een leuke combi (allebei dezelfde kleur 'manen' haha Knipoog ) En omdat in je profiel nog staat dat je Z1 bent denk ik dat je ook nog niet zo lang in de Z2 zit dus die winstpunten komen vast nog wel! Ach gut

@ Miss Donna: Ik kan me bijna niet voorstellen dat je dacht dat het een grapje was Haha! ! Je ziet toch zat Z pony's die een stuk minder lopen! Maar zo zie je maar weer dat meningen verschillen Knipoog

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:00

Hé, dat kijkt een stuk makkelijker dan gisteravond op zo'n klein schermpje van de camera Haha!

Ziet er goed uit hoor!

Wat me opvalt is dat hij hier af en toe wat tegen de hand lijkt, terwijl dat "life" eigenlijk niet zo is.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:06

liza van loon schreef:
Vind dat ie voor een Z pony niet genoeg zn achterhand er onderzet in de galop. Zn draf vind ik we mooi. Je beenligging is inderdaad erg storend.

Als de galopfoto´s een fractie van een seconde eerder genomen waren had je het beter kunnen beoordelen.
Hij is nu net bezig om weer over zijn voorbeen te gaan lopen, de foto is dus niet op het gunstigste moment genomen.

Ik vind je trouwens helemaal niet te groot voor je pony!
Ik denk alleen dat je wel prettiger zou zitten op een dressuurzadel.

Iwandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 12:09

Kelan schreef:
Hé, dat kijkt een stuk makkelijker dan gisteravond op zo'n klein schermpje van de camera Haha!

Ziet er goed uit hoor!

Wat me opvalt is dat hij hier af en toe wat tegen de hand lijkt, terwijl dat "life" eigenlijk niet zo is.

Ja he? Haha!

Zo zie je maar weer dat het moment opnames zijn... Tong uitsteken
Wat mij juist opvalt is dat hij normaalgesproken naar beneden duikt in middendraf en galop en dat valt nu op de foto's ook wel weer mee Knipoog

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:32

syweniro schreef:
...misschien moet je maar eens gaan zeuren om een dressuurzadel bij je ouders? Knipoog Je bent tenslotte wel Z2 en dat mag ook wel eens beloont worden... en ik wil niet zeuren maar misschien is het ook eens tijd voor leren rijlaarzen want deze zitten maar tot halverwege je kuit en dat staat niet zo mooi.

Heeft Iwandy niet een grote zus die wil sponsoren? Tong uitsteken

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:40

Mooie pony, vind em niet verkeerd lopen hoor. Vind alleen de zit van de amazone minder mooi.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 12:54

Leuke pony, het meeste commentaar is al gezegd !!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 13:06

K vind je helemaal niet te groot Lachen
Kan nog makkelijk hoor!
Ziet er goed uit, probeer je tenen naar binnen te houden en onderbenen meer naar achter, natuurlijk is het wel moeilijk om je benen goed te houden op een paardje wat een beetje "te klein" voor je is, benen zwabberen er sneller naast zeg maar, maar toch leuk puntje om aan te werken Lachen
Succes ermee!