Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ik ben er hartstikke tevreden mee hoor mam!
:

Barbara_m schreef:Mag ik je even complimenteren met je geweldige haardos... Wow zeg, wat ben ik jaloers op de amazone haar staart...
Ja dat is een fraaie paardenstaart
.
ik dacht dat het een grapje was..
maar toen zag ik in je profiel dat je al z1 was.. Schaam...
MissDonna schreef::o![]()
ik dacht dat het een grapje was..
maar toen zag ik in je profiel dat je al z1 was.. Schaam...
![]()
Je heb wel een onwijs leuke pony! Lekkere hals zit er op
Je bent tenslotte wel Z2 en dat mag ook wel eens beloont worden... en ik wil niet zeuren maar misschien is het ook eens tijd voor leren rijlaarzen want deze zitten maar tot halverwege je kuit en dat staat niet zo mooi. Het helpt ook vaak om je benen in een wat mooiere houding te houden.
) En omdat in je profiel nog staat dat je Z1 bent denk ik dat je ook nog niet zo lang in de Z2 zit dus die winstpunten komen vast nog wel!
! Je ziet toch zat Z pony's die een stuk minder lopen! Maar zo zie je maar weer dat meningen verschillen
liza van loon schreef:Vind dat ie voor een Z pony niet genoeg zn achterhand er onderzet in de galop. Zn draf vind ik we mooi. Je beenligging is inderdaad erg storend.
Kelan schreef:Hé, dat kijkt een stuk makkelijker dan gisteravond op zo'n klein schermpje van de camera![]()
Ziet er goed uit hoor!
Wat me opvalt is dat hij hier af en toe wat tegen de hand lijkt, terwijl dat "life" eigenlijk niet zo is.
syweniro schreef:...misschien moet je maar eens gaan zeuren om een dressuurzadel bij je ouders?Je bent tenslotte wel Z2 en dat mag ook wel eens beloont worden... en ik wil niet zeuren maar misschien is het ook eens tijd voor leren rijlaarzen want deze zitten maar tot halverwege je kuit en dat staat niet zo mooi.