hier ben ik eens met een paar foto's van primus en pocorni. Let wel het zijn koetspaarden en ze zijn nog maar een jaartje onder het zadel. Ik heb het niet zelf gedaan. Ik rij er nu al mee sinds nieuwjaar. Ze zijn wel niet dressuurmatig opgeleerd. Als ze konder draven en galoperen onder het zadel was het goed genoeg. Nu sta ik al zover. Wat denken jullie?
Graag wat commentaar, maar hou het wat rustig. Want ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is.
Nog 1 vraagje, denken jullie dat ik er wedstrijden mee zou kunnen rijden in de B? Of zijn ze nog niet genoeg gevordert?
Hou er ook rekening mee dat ik geen les volg, ik weet het dat ze te veel op hun voorhand rijden (dit krijg ik er niet uit ----> zo jammer ----> tips graag)
Genoeg gebabbelt nu
hier zijn de foto's
Niet tegenwerken he jongen
Dit moet ik hebben, wel ietske te diep, maar ik ben al blij dat hij aan teugel komt
dat is beter, zo, dit was primus nu komt pocorni
Pocorni is blind, en het heeft heel lang geduurt tegen dat hij mij vertrouwde. Hij begint mij te vertrouwen.
Er was wel veel wind he, veel te veel!!!
Zo dit waren ze!!!
tot de volgende topic

echt heel netjes verder, t zijn maar kleine dingen, je basis is echt wel goed! En ook ik vind het erg knap dat je op een blind paard rijdt en dat die je zo vertrouwd!