Oja, er zijn alleen foto's van de linkerhand, maar ik heb ook op rechts gelongeerd hoor, maar ze begon nogal vrolijk te doen aan de lijn en toen heb ik de digi maar even aan de kant gedaan.
gr Manon
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

korfbalchick schreef:het lijkt alsof ze heel erg op de voorhand loopt, of ligt dat aan mij(A)
verder mooi paard! en succes met beleren
. Maargoed, eerst moet ze maar eens braaf rondjes lopen aan de lijn, dan komt het vanzelf wel goed.
ziet er leuk uit
volgen mij hebben jullie een hele fijne bakgrond
korfbalchick schreef:het lijkt alsof ze heel erg op de voorhand loopt, of ligt dat aan mij(A)

die van mij is ook 3 en is ook zo in de groei en ook wat mager
maar wat ik me altijd afvraag waarom leggen de meesten mensen dat zadel zo ver naar voren precies op de schoft
ik kan het dan niet zo goed zien maar het lijkt net of het te ver naar voren ligt die van mij liep bagger als het te ver naar voren lag maar nu ik heb gelezen dat het rustig ietsjes verder naar achter kan en mag loopt die super en dat met die spieren komt wel goed hoor
ik vind der wel leuk
liza van loon schreef:Denk dat je beter de beugels er af kunt halen, die slingeren nu zo in het rond. Wel leuk dat je nu nog een pony erbij hebt naast Sevin!
liza van loon schreef:Denk dat je beter de beugels er af kunt halen, die slingeren nu zo in het rond. Wel leuk dat je nu nog een pony erbij hebt naast Sevin!

unamie schreef:dit paard lijkt een flinke wormbesmetting te hebben![]()
paarden met een wormbesmetting hebben weinig bovenlijn bespiering
paarden die gewoon wat schraal zijn hebben wel een goede rugbespiering
en dit paard heeft dus totaal geen rugbespiering
dat heeft niets met de leeftijd te maken
advies: geef het dier eens een ontworming tegen bloed wormen (equest) en/of lint wormen (equimax)
alleen eqvalan is soms niet afdoende
let op equest injector is voor paarden tot 540 kg
is je paard zwaarder moet je een beetje erbij geven
succes verder met dit leuke paard
,
.
, mooi dekje ook
.
. suziej schreef:[dus jij denkt dat een paardje van net 3 al overal bespiering heeft,
ik denk dat ze heus niet zo dom is dat ze het paard vergeet te ontwormen.
[/quote]
tegen bloed wormen)